טיפים מעניינים על פרגולות עץ

טיפים מעניינים על פרגולות עץ

חושבים על בניית פרגולה לגינה שלכם? מפחדים להזמין חברה שתתקין לכם פרגולה שלא עומדת בציפיות? אתם לא לבד! יותר ויותר ישראלים עושים סק שוק מעמיק בטרם הם סוגרים עסקה. במאמר זה רצינו להכיר לכם את חברת My Wood, אשר מבצעת מגוון רחב של עבודות עץ, לרבות פרגולות. יניב פוגל, העומד בראשה עם מגוון טיפים ודברים שחשוב שתדעו.

פרגולות עץ כפיתרון להצללה בקיץ וגשם בחורף

פרגולות עץ הם פתרון מושלם להצללה וגשם, אך כדאי לבדוק 2 דברים בטרם ההזמנה כדי למנוע עוגמות נפש מיותרות:

מהו חומר הגלם?

חומר גלם איכותי הוא התשובה הטובה ביותר לכמה זמן הפרגולה תחזיק מעמד. ככל שחומר הגלם חזק ועמיד יותר כך גם הפרגולה תהיה עמידה. יש פרגולות מעץ מלא, אלומיניום ועוד, ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם צוות המומחים של My Wood בראשון יניב פוגל בטרם ההזמנה, שכן הם יספקו לכם את התשובות המקצועיות וגם ימליצו על פרגולות המתאימות לחצר שלכם.

האם הפרגולה אטומה לירידת גשם?

מי שראה לאחרונה פרסומת של קלאב מד באי טרופי או תמונה שחברים שיצאו לחופשה אקזוטית העלו לאינסטגרם,  בוודאי שם לב מיד לשימוש בשני אלמנטים קסומים: רצפות דק ופרגולות. התרגלנו לראות פרגולות במסעדות מעולות ליד הים, במועדוני כושר יוקרתיים ובבתי מלון ובתי הארכה מהיוקרתיים בעולם. פרגולות משדרות אווירה של חופש ובילוי – לייפ סטייל  אצלכם בחצר כל ימות השנה. אבל בטרם הזמנת הפרגולה חשוב לבדוק טוב טוב שהפרגולה אטומה היטב לגשם כדי שתוכלו לנצל אותה גם בחודשי החורף הגשומים.

כיצד לשמור על הפרגולה במצב תחזוקה טוב

פרגולה חיצונית היא מבנה פתוח אשר משמש, בין היתר, לא רק כמקום ישיבה מוצל בגינה, אלא גם כמקום טוב לגידול צמחים מטפסים. פרגולה יכולה להפוך למוזנחת כתוצאה ממספר גורמים:

  1. גפנים מטפסות שחונקות את השיחים הצומחים בקרבת הפרגולה ומסביב לאזור הישיבה. ככל שהצמחים הגדלים אינם מטופלים כך עלולה הפרגולה להיראות יותר מוזנחת.
  2. גורמים סביבתיים יכולים להוסיף למראה מוזנח וחסר ברק של הפרגולה ועלולים להשפיע על החומר ממנה בנויה הפרגולה. למשל, פרגולה מעץ יכולה להתכסות בעובש או בטחב כתוצאה ממזג אויר גשום, לח, או כתוצאה ממזג אוויר יבש לאורך זמן. פגעי טמפרטורות ולחות אלה יכולים להרוס את צבע המגן שעל עמודי העץ.
  3. מלבד גורמים אלה שאינם תלויים בכם, עם הזמן מתיישנים מתקני העץ וצבעם דוהה. טיפול קבוע ונכון בעמודי העץ התומכים בפרגולה וברצפת העץ (שיוף, צביעה, סיכוך וכדומה), ישמרו את הפרגולה לאורך זמן.
  4. הטיפול בפרגולה חייב להיות כלול ברשימת המטלות שקשורות לתחזוקת החצר הביתית.

לטיפים נוספים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של My-Wood או להתקשר אליהם למספר 072-397-7895

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf