טיפים לכביסה נקייה ומזמינה

טיפים לכביסה נקייה ומזמינה

כביסה, מה כבר יש לחדש לגביה? עוד מטלה ביתית מוכרת וידועה, כזו שלרוב מלווה בחוסר חשק, ובטח שלא בתהליך התלייה. ומה רבה האכזבה אם נגלה לאחר ייבושם של הבגדים, שהכתמים העקשניים פשוט נותרו בעינם או אולי השאירו רמז דהוי אך כזה שבהחלט נגלה לעין.

הסוד לעתים איננו טמון אך ורק באבקת הכביסה, כי אם בטכניקה שבה נבחר, ובדיוק לשם כך יצרנו עבורכם את המאמר. מאחלים לכם קריאה נעימה ומועילה.

ראשית כל – אבקה או נוזל?

כאשר אנחנו ניגשים לרכוש אבקת או נוזל כביסה, הרי שאחד מן המאפיינים המשפיעים ביותר עלינו הוא לא פחות מתג המחיר.

חשוב להבהיר, התשובה אמנם איננה שחור ולבן, וכל סוגיה מצריכה התייחסות מיוחדת, אולם אבקות ונוזלי כביסה לרוב ניחנים באותה ההשפעה. ההבדלים במחיר נובעים מכך שייצורה של האבקה הוא קל ומהיר יותר לעומת הנוזל.

העמסה על המכונה

אנחנו יודעים, מתחשק לכם לסיים עם המשימה הזאת אחת ולתמיד. אך על אף שהמכונה מסוגלת להכיל בתוכה כמות גבוהה של כביסה, הרי שמומלץ שלא להעמיס עליה עד שסגירת הדלת הופכת לאתגר.

אין פה עניין של מידות מדויקות, יותר מה שנראה לכם לפי העין. לרוב גם אבקות כביסה חזקות ואיכותיות, לא יוכלו להגיע לכל האזורים המלוכלכים פשוט כיוון שהבגדים כולם דחוסים זה בזה יתר על המידה. אם אתם מרגישים שיצרתם מקשה אחת בתוך המכונה, השאירו כמה בגדים לתור הבא.

הימנעו ממגבות רטובות

נשמע קצת משונה שהרי המגבות בין כה וכה נכנסות למכונה, וכן מדובר בפריט שכל מטרתו היא בעצם לעזור לנו לספוג מים. אך כאשר אתם רוצים לערוך כביסה למגבות, לעתים הזמן הרב שהן שהו ברטיבות בין מקלחת למקלחת, או ניגוב ידיים במטבח, החל להותיר אחריו ריח לא נעים, כזה שבהחלט עלול להגיע גם למגבות אחרות שלא היו ריחניות.

את הכביסה של המגבות עשו רק כאשר המגבות המיועדות לניקיון, יבשות לחלוטין. כמו כן, הקפידו שלא לשלב בין מגבות לבין בגדים נוספים. גם התכנית של המכונה היא שונה, וגם הריח של המגבות עליו דיברנו, עלול להיתפס בקלות רבה יותר בבדים עדינים.

סגרו את הציפית בכביסת הסדינים

זאת לפעמים יכולה להתברר כמלכודת של ממש! לעתים במהלך הסיבוב של המכונה, הציפית אוספת אליה פריטים שונים שמתכווצים ומתקפלים בתוכה.

לרוב פעולת הסחיטה פשוט לא תתבצע כהלכה ואז הפריט יישאר לח עד מימי. וכן, אבקת הכביסה לא תשפיע כהלכה ולא תותיר בבד ניחוחות נעימים.

פעולת כפתור אחת של הציפית ובמידת הקיים גם בכריות, יכולה בקלות למנוע זאת ולאפשר לכם ליהנות מסדינים מזמינים, נעימים וריחניים במיוחד.

וטיפ קטן אחרון: הימנעו ממייבשים

לעתים אין לנו ברירה, לפעמים גם אין לנו ממש חשק להידרש לפעולת התלייה. מייבשים יכולים לעשות עבודה נהדרת, אך בשימוש תכוף מדי הם גם עלולים לפגום בבד, להפחית מהרכות שלו ולהוביל להתכווצות הבגדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf