טיפים לבחירת חבילות ליולדות

טיפים לבחירת חבילות ליולדות

אם מישהי הקרובה לכם ילדה או עומדת ללדת, ברור לכם שתרצו לפנק אותה ואת הבייבי במתנה. ואז מתחילה ההתלבטות. יש לא מעט אפשרויות, חלקן מוצלחות יותר וחלקן פחות.

אחת הבחירות היותר טובות שתוכלו לבצע היא בכל מה שבריא, טבעי ומפנק. אלו הם בדיוק המוצרים של אליסיום, המציעים "עולם בריא לתינוקות".

המטרה: לשמור על הילדים

השורשים של אליסיום החלו עוד לפני שהמייסדים – נטע ותומר, הורים לשני ילדים – היו זכאים ל"טייטל" הזה. הם נתקלו במקרה במחקר שהראה שרק כ-10% ממקרי הסרטן נובעים מסיבות תורשתיות, בעוד שאצל כ-90% מהחולים המחלה מתפתחת במהלך החיים השוטפים ולעיתים גם כתוצאה מאורח החיים.

הם החלו לחקור את התחום ובחנו את המוצרים המוצעים במדפים. מהר מאוד הם הבחינו שיש להגדיל את המודעות לחשיבותם של מוצרים טבעיים ו"ירוקים" בגזרת מוצרי התינוקות, במטרה למנוע מגע של גופם הפגיע של הילדים עם חומרים מזהמים, כימיקלים ועוד. התוצאה היא עולם שלם של מוצרי טיפוח, היגיינה ובריאות עבור תינוקות וילדים, שהפכו מאז להצלחה עצומה.

כך בוחרים בחבילות היולדות האידיאליות

חבילות ליולדת צריכות לקיים כמה תנאים בסיסיים על מנת להיות מוצלחות באמת. רצוי לבחור בחבילות בעלות פריטים שימושיים, ולו מכיוון שלאם ולמשפחה כולה יש אינספור צרכים בחודשים הראשונים לחיי התינוק. מוצרים שעונים בדיוק על הצרכים האלה יהיו הבחירה הנכונה, וזאת כמובן להבדיל ממוצרים בלתי שמישים שמוצאים את מקומם עמוק בתוך הארון או המגירה כי פשוט אין ליולדת מה לעשות איתם.

ברור שלא תרצו להתפשר בפן הבריאותי של המוצרים, הן עבור האם והן עבור התינוק. תופתעו לדעת כמה מוצרים פופולריים, המככבים בחלקם בחבילות הלידה למיניהן, אינם בטיחותיים לשימוש, עשויים מחומרים שעלולים להסב נזק לתינוקות העדינים וכן הלאה. חבילה שהפריטים בה עשויים מחומרים טבעיים ואורגניים, מנגד, תעניק את השקט הנפשי הדרוש לאם ולתינוק.

הפתרונות של אליסיום

חבילות ליולדת של אליסיום מאגדות בתוכן מוצרים אשר מקיימים את התנאים האלה, והרבה יותר מכך. סדרת מוצרי הטיפוח, ההיגיינה והבריאות של החברה עשויים אף ורק מחומרים טבעיים מובחרים, ביניהם שמנים אורגניים טהורים, תמציות צמחים טבעיות, תמציות ריח שאינן כוללות אלרגניים ועוד.

המוצרים הם תוצרת כחול-לבן והם פותחו על ידי מומחים מתחומי הקוסמטיקה השונים, עברו בהצלחה את כל הבדיקות הדרושות, מחזיקים ברישיונות הדרושים ועומדים בתקנים המחמירים, בישראל ומחוצה לה. כך למשל אפשר למנות כבדיקות בטיחות (מבדקי SA) שמצביעות על בטיחותם של המוצרים בסביבה של תינוקות וילדים.

חבילות בלחיצת כפתור

כיום אנחנו גם מחפשים נוחות בבחירת של חבילות ליולדות, כשהאינטרנט מאפשר לבצע את ההזמנה במקסימום נוחות ובמינימום זמן. לכן מומלץ לבחור באתרים שמציעים הזמנה מקוונת ואפשרות לקבלת משלוח עד בית היולדת, דוגמת אליסיום בה המשלוחים אינם כרוכים בתשלום נוסף.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf