טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

אנו חיים בבית, מוקף ארבעה קירות, מאחוריהן יש רשת סבוכה של צינורות ותשתיות המספקות לנו מים זורמים לבתים. נתון פשוט למדי וברור לכל ילד, אך אנו נוטים להתעלם מהבעיות שגורמות לנו לא מעט תסכול וכאבי ראש, ולפעמים אף לשנות תוכניות ולדחות את הלו"ז שלנו – בעיות בצנרת. לשם כך יש אינסטלטורים. תפקידם לטפל בכל הבעיות של סתימות, הצפות, בעיות של צנרות של מים וביוב ועוד.

כל ישראלי מכיר את המציאות השכיחה הזו – להזמין לבית אינסטלטור ברעננה או אינסטלטור תל אביב. יש כל מני פקטורים שגורמים לו לשקול היטב איזה איש מקצוע להזמין כמו מחיר, קרבה, המלצות, שעות עבודה, ניסיון, אמון ועוד. במאמר זה נדון בכמה טיפים ושאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם מזמינים לבית שלכם אינסטלטור.

חשיבות של הזמנת איש מקצוע מורשה בלבד

חשוב מאוד להזמין אך ורק אינסטלטור תל אביב או אינסטלטור ברעננה מורשה, מקצועי ומוסמך – כזה עם תעודה ורישיון לעסוק בעסק זה. בצעד זה אתם למעשה שותפים למעשה טוב של תמיכה באינסטלטורים ישרים שמתפרנסים בכבוד בצורה חוקית ושעברו בחינות והסמכות לתפקיד, לעומת בחירה ב"חאפרים" ללא הסמכה ורישיון, שהורסים להם את השם הטוב והמוניטין. כמו כן, שקלו להזמין אך ורק אינסטלטור שיש לו ביטוח. כן, תאונות עבודה יכולות לקרות, וכדי לכסות על הפגיעות האפשריות במהלך העבודה, הגם שנראית לא מסוכנת מדי, אתם חייבים לדאוג לעניין זה של החזקת ביטוח רלוונטי.

וותק וידע שני המפתחות להצלחה במשימה בביתכם

כמו כן, שאלו את האינסטלטור שלכם לגבי הוותק שלו בתעשיית האינסטלציה – כמה שנים הוא כבר בשוק, אילו בעיות ביתיות הוא כבר הספיק להכיר ולפתור, האם הוא רק במגזר הפרטי או הציבורי, האם הוא מטפל גם בבעיות גדולות ומורכבות יותר של אינסטלציה של מבנים גדולים ומבני תעשיה. חשבו על זה כך – ככל שיש לו יותר ידע וניסיון, לכם יש יותר סיכוי לפתור את הבעיה בתשתיות הבית בצורה הכי טובה שיש.

העלות הכוללת והמשוערת של תיקון בעיית אינסטלציה

יש לכם בעיה בצנרות הבית, המקלחת או המטבח? אתם צריכים להיות זהירים בנוגע להצעת המחיר. יש אינסטלטורים ש"דופקים" מחיר גבוה מדי עוד לפני שהם ניגשים לפתור את הבעיה. שאלו בנוגע לשעת העבודה שלהם בלי שום קשר לאופי הבעיה. יש כאלה שלוקחים שכר טרחה גבוה מדי לבעיות קטנות מדי. תהיו סקפטיים לגבי הצעת המחיר הכללית שתקבלו בשיחת הטלפון. אינסטלטורים איכותיים בדרך כלל ירצו לראות ולנתח את הבעיה בשטח ולא להסתמך על התיאור שלכם.

יש לכם בעיה בצנרת הביתית? חייבים עוד הבוקר לטפל בסתימה או הצפה של צינור? אתם צריכים שירותי אינסטלציה מעולים ואיכותיים. כאן תוכלו ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי, מנוסה, איכותי ואדיב שישמח לתת לכם שירות מלא ואיכותי לכל בעיה בבית.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf