טיפול טבעי בכאבי ראש ומגרנות

טיפול טבעי בכאבי ראש ומגרנות

כאבי ראש ומיגרנות יכולים להיות מתישים ולהשפיע באופן משמעותי על חיי היומיום שלנו. בעוד אנשים רבים פונים לתרופות ללא מרשם להקלה, ישנם טיפולים טבעיים רבים זמינים שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ללא תופעות לוואי של תרופות. על מנת שנוכל לבחור טיפול בכאבי ראש טבעי שיתאים לנו, עלינו להבין תחילה על איזה סוג של כאב ראש מדובר. יש סוגים שונים של כאבי ראש, כמו למשל: כאב הנובע ממתח, כאב הנובע מתעוקה, כאב שנובע מחוסר שינה וכדומה. חשוב מאוד לעצור ולנסות להבין מה הגורם לכאבי הראש, שכן בצורה כזאת נוכל לבחור את הטיפול הנכון. כשמדברים על טיפולים טבעיים להתמודד עם כאבי ראש או מיגרנה, מדברים לרוב על אופציות כמו: שמנים אתריים, צמחי מרפא, דיקור סיני וכדומה. לכן, אם עד היום עוד לא ניסיתם אופציות כאלה, הגיע הזמן שתנסו זאת. מדובר על טיפול טבעי במיגרנה ובכאב ראש שמסייע להרבה מאוד אנשים ברחבי העולם, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

 

בחירת הטיפול הטבעי הנכון

כדי לבחור את טיפול בכאבי ראש שבאמת יהיה יעיל, רצוי מאוד לפנות אל אנשי המקצוע המומחים. בימינו המועדות ליעילותה של הרפואה המשלימה כבר לא מוטלת בספק. לכן, אם למשל אתם חושבים על דיקור סיני, בהחלט כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום. הוא יוכל לעזור לכם להבין האם אופציה כזאת יכולה להיות יעילה עבורכם או שעדיף, במקרה שלכם, לחשוב על טיפולים טבעיים אחרים. לא אחת קורה שאנשים לא לגמרי בטוחים האם טיפולים טבעיים בכאבי ראש ובמיגרנה באמת יכולים להיות יעילים. חשוב שתדעו:

מחקרים רבים תומכים בשימוש בתרופות טבעיות שונות בהתמודדות עם מצבים כאלה. בנוסף, בניגוד לתרופות אחרות, כאן מדובר על טיפולים שאין להם תופעות לוואי שליליות או חשש להתמכרות. לכן גם במובן הזה בהחלט שווה לבדוק את האפשרות הזאת לעומק.

 

טיפולים טבעיים נפוצים

אתם האנשים לאותם האנשים שרק יודעים לומר שכואב להם הראש, אך לא ברור להם איזה טיפולים טבעיים קיימים למצב הזה? אתם לא לבד. הרבה אנשים יודעים לומר שהם רוצים לנסות טיפול טבעי אך לא לגמרי ברור להם באיזו אופציה לבחור. אפשרות טובה היא לנסות צמחי מרפא, כמו למשל: בן חרצית, אשר הוכח כי הוא מפחית את התדירות והחומרה של מיגרנות, ובאטרבור, אשר יכול לעזור למנוע מיגרנות כאשר נוטלים אותם באופן קבוע. ארומתרפיה באמצעות שמנים אתריים יכולה גם היא להקל על כאבי ראש ומיגרנות. שמן לבנדר, למשל, נמצא יעיל בהפחתת חומרת המיגרנות בשאיפה. שמן נענע חריפה יכול לעזור להקל על כאבי ראש כתוצאה ממתח, כאשר מורחים אותו על הרקות והעורף. שמן אקליפטוס, בשאיפה, יכול לעזור להקל על כאבי ראש בסינוסים על ידי הפחתת דלקת וניקוי מעברי האף. האפשרויות הן אינסופיות, כך שכל שעליכם לעשות זה לבחור את האופציה הנכונה עבורכם באופן אישי.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf