טיפול ביתי לטחורים – איך אפשר להעלים את הטחורים?

טיפול ביתי לטחורים – איך אפשר להעלים את הטחורים?

טחורים הם כלי דם שונים הנמצאים באזור פי הטבעת שמתנפחים מסיבות שונות. מדובר על מצב שלא מסכן את החיים, אך הוא כמובן מביא איתו אי נעימות רבה. מבחינה ויזואלית יהיה ניתן לראות בלט בצבע כהה שמעדיף על ההתנפחות של כלי הדם. הבעיה העיקרית תגיע כאשר תנסו לשבת בצורה נינוחה, דבר שלא בהכרח יתאפשר לכם. הכאב בכל פעם שתרצו לשבת על מקום לא מרופד יהיה כאב בלתי נסבל. זוהי הסיבה שבגללה אנשים מחפשים טיפול ביתי לטחורים. טיפול בטחורים שיהיה אפשר לבצע אותו באופן עצמאי מבלי לגשת לרופא בכל פעם מחדש.

 

שתייה מרובה של מים

אפילו אם אתם שותים מים באופן קבוע, תשתדלו להגדיל את כמות המים שאתם שותים בכל יום. שתייה מרובה של מים היא אחת מהדרכים הכי יעילות להתמודד עם טחורים לגמרי לבד. טיפול בטחורים על ידי שתיית מים בא לידיי ביטוי בכך שהמים מסייעים למערכת העיכול לבצע את עבודתה. כך תוכלו לחזור למצב שבו יהיו לכם יציאות סדירות, והדבר ימנע גירוי של פי הטבעת. מיותר לציין כי בכל פעם שיציאות יהיו קשות, הכאבים רק יהפכו להיות גדולים יותר.

 

ישיבה באמבטיה קרה

עבור חלקכם הגדול זה נשמע כמו דבר נוראי, אך זה לגמרי עוזר. טיפול בטחורים זה לא בהכרח טיפול שתעשו אותו בצורה שבה אתם אוהבים. עם זאת המים הקרים מסייעים לזרימת הדם להתבצע באופן תקין. במקרה כזה תוכלו לראות כי הטחורים מתחילים להיעלם עם הזמן. אומנם זה לא קורה ביום אחד, אך בתוך כמה ימים תוכלו לחזור למצב תקין. מה שעוד צריך לדעת זה שהמים הקרים ירגיעו את הכאבים שמגיעים יחד עם הטחורים. תוכלו לדעת כי אתם לא תצטרכו לסבול את הכאב בכל פעם שתרצו ללכת לשירותים.

 

תה עם קינמון

זה אולי הפתרון האהוב על כולם מכיוון שהוא לא דורש מכם שום מאמץ מיוחד. טיפול בטחורים עם תה וקינמון יאפשר לכם לפתוח את הבוקר בצורה טובה. מעבר לכך התה הירוק יחד עם הקינמון מזרז את זרימת הדם בגוף. אתם מהצד שלכם תדעו כי אתם עושים את מה שצריך כדי להתמודד עם הטחורים. בו בזמן שלא תצטרכו לעשות משהו שאתם לא יכולים לעשות אותו בלב שלם. כל פעולה שתעשו צריכה להיות פעולה שתגרום לכם להתמיד בה לאורך זמן. שתיית תה עם קינמון זה פתרון שתוכלו להתמיד בו זמן ממושך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf