טוען רבני – ייצוג מקצועי וליווי אישי בבית הדין

טוען רבני – ייצוג מקצועי וליווי אישי בבית הדין

טוען רבני הנו בעל מקצוע המקביל לעורך הדין אשר קיבל את הסמכתו ורישיונו מטעם בית הדין הרבני והדמות המוסמכת לייצג אתכם בפניהם של בתי הדין הרבניים.

קיבלתם החלטה להגיש תביעה בבית הדין הרבני? הנכם עתידים להתייצב בבית הדין? מומלץ לעשות זאת לאחר קבלת ייעוץ וייצוג לצידו של הטוען הרבני.

מדוע כדאי לפנות לטוען הרבני?

עורכי הדין מקבלים את רישיונם לאחר שלמדו את הדין האזרחי ומבלי שלמדו את הדין העברי שעל פיו דנים בבית הדין הרבני. בנוסף לכך, עורכי הדין בהשוואה לטוענים הרבניים אינם מכירים את כל הזכויות והמונחים ההלכתיים אשר מגיעים לכל אחד ואחת מכם.

כאשר ניכר הצורך במייצגים אשר יודעים היטב את הדין עברי, ניתנה החלטה על הכשרתם של מייצגים, טוענים רבניים, אשר יוכלו להופיע בפניו של בית הדין ולטעון עבור בני הזוג.

הטוען הרבני בעל ידע מקיף ומעמיק אודות הדין העברי, ההלכה וסדרי הדין על פיהם דנים בבתי הדין. לפיכך, הטוען הרבני ידע כיצד ללוות אתכם על הצד הטוב ביותר, להגן על הזכויות המגיעות לכם ולהדריך אתכם בהבנת ההליך והבירוקרטיה עמה יהיה עליכם להתמודד בעתיד.

יתרונות הייצוג לצידו של טוען רבני

  • מומחיותו של הטוען הרבני הנה בדין העברי.
  • בתי הדין הרבניים דנים על פי המשפט העברי ולא על פי המשפט האזרחי.
  • הטוען הרבני מכיר היטב את כלל המונחים ההלכתיים, הסוגיות ההלכתיות וסדרי הדין על פיהם דנים בבית הדין הרבני.
  • בסמכותו לייצג אתכם במגוון נושאים כמו למשל: בתביעת גירושין, תביעת מזונות, תביעת משמורת, תביעות כתובה, תביעת חלוקת רכוש, תביעת שלום בית ועוד.

לסיכום

בדומה לעורך הדין המייצג את לקוחותיו בבתי המשפט, הטוען רבני מוסמך לייצג אתכם אל מול בית הדין הרבני. עתידים להופיע בפני בית הדין בין אם בנסיבות גירושין או כל סיבה אחרת? מומלץ לפני כן לפנות לטוען רבני המתמחה בתחום.

הטוען הרבני – הרב יהודה אבלס, הנו טוען רבני מוסמך, בעל ניסיון רב שנים וידע נרחב אודות הדין העברי, ההלכה וכן סוגיות והליכי המשפט על פיהם דנים בבית הדין. כל זאת תוך ייצוג מקצועי, ייעוץ אישי, אכפתיות ומסירות מלאה.

לקוחות המיוצגים לצידו של הטוען הרבני הבקיא בדין העברי, במונחים ההלכתיים וכן בסוגיות והליכי המשפט על פיהם דנים בבתי הדין הרבני, ידע כיצד לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר ולדאוג שתקבלו את כל הזכויות המגיעות לכם בבית הדין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf