חשיבות שכירת שירותי עורך דין שיקום כלכלי

חשיבות שכירת שירותי עורך דין שיקום כלכלי

כשבעלי עסקים או אנשים פרטיים נקלעים לחובות עצומים ללא אפשרות החזרים, השלב הבא עשוי לכלול שימוש בשירותי עורך דין שיקום כלכלי. להמשיך בהתנהלות הכלכלית הנוכחית יהיה הגיוני רק עד לנקודה מסוימת.

אם לא ניתן לפתור את המצב הכלכלי במשך זמן רב מדי, חברה או יחיד עלולים להתחיל להפסיד יותר כספים. על מנת למנוע קריסה כלכלית מוחלטת, או לבדוק אפשרויות של מחיקת החוב, שכירת עורך דין עשויה להיות הפתרון הטוב ביותר ליציאה מהחובות.

עורך דין שיקום כלכלי מסייע בהפחתת גובה החוב

עורך דין שיקום כלכלי שמתמחה בהסדרי חובות, הופך להיות שותף יעיל של בעלי עסקים ואנשים פרטיים. הוא נוקט בצעדים משפטיים להסדרים עם הנושים, ומונע קריסה כלכלית שנובעת עם השארת המצב על כנו במשך יותר מדי זמן, במיוחד כשמאמצים אחרים ליציאה מהחובות לא הצליחו.

נושים שאינם מקבלים תשלום עבור סחורות ושירותים עלולים לנקוט בצעדים משפטיים משלהם , אבל עורך הדין המומחה בתחום יסייע להקלת החוב. אם המשא ומתן והתקשורת עם הנושים נכשלים, רשאי עורך דין להחליט על סעד בית משפט אזרחי.

לפעמים פתרון משפטי הוא הדרך היחידה לפתור בעיות כלכליות

והכי חשוב לשכור שירותי עורך דין שיקום כלכלי שיש לו מוניטין מצוין בתחם, כך שניתן יהיה לפתור את המצב מחוץ למערכת בתי המשפט. עורך הדין נוקט במגוון טקטיקות כדי לשכנע את הנושים להפחית את סכומי החובות.

הוא בקיא גם בהתנהלות המשפטית הנדרשת במקרה של הגשת תביעות, כך ששכירת שירותי משרד עורכי דין לשיקום כלכלי מאפשרת לצדדים להתקדם באופן מידי לעבר גישור או הסדר חובות. וכן, משרד עורכי דין יכול לפעול בצורה אגרסיבית. זה יבטיח את הפתרון המהיר ביותר האפשרי עבור חוב שהופך לנטל עבור החברה.

מחיקת חובות כבדים ושמירה על תדמית החברה

המיתון הגדול מתנשא במוחם של אנשים וחברות רבים כיום. הפרקטיקה המקובלת של מחיקת חובות או הקלתם היא אפשרות מעשית במקרים רבים, במיוחד כשאין אפשרות לגבות א מלוא סכום החוב.

כאשר המצב הכלכלי חמור במיוחד, הפתרון עשוי להיות הסדר תשלומים שהחייבים יכולים לעמוד בו, ומחיקת יתרת החובות. יחד עם זאת, הערך והמוניטין של החברה עלולים להיפגע אם יותר מדי חובות יימחקו.

שיקום כלכלי עם עורך דין מומחה בתחום

כמעט שלא ניתן לפתור בעיות כלכליות חמורות ללא סיוע וליווי של עורך דין שיקום כלכלי, מכיוון שהתנהלות עצמאית עלולה להפוך לקרב ארוך עם הנושים, ללא סוף באופק. בנוסף, חוב שלא שולם בסופו של דבר עולה יותר כסף בטווח הארוך.

הכנסת משרד עורכי דין לתהליך היא אפשרות מעשית ומיידית. עורכי הדין לחדלות פירעון יסייעו לכם בתהליך השיקום הכלכלי, לכן חשוב לפנות אל המומחים המשפטיים עוד היום ולהבין את הצעד הבא שעליכם לעשות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf