חקר תכשיטים ופריטים נלווים עד לרמת חומר הגלם

חקר תכשיטים ופריטים נלווים עד לרמת חומר הגלם

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה האנושית. הם אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו לובשים וזה תמיד היה סימן של עושר וכוח. מימי קדם ועד ימינו, תכשיטים שימשו כצורה של ביטוי עצמי. אין זה פלא שהיום מעצבי תכשיטים יוצרים יצירות עם סיפור מאחוריהן.

לעתים קרובות מעצבים מקבלים השראה מהחיים והחוויות שלהם, או שהם עשויים לקבל השראה מסיפורים ששמעו מאחרים.
הם גם שואבים השראה מסביבתם או מתרבויות אחרות ברחבי העולם. ניתן לתרגם את הסיפורים הללו לתהליך העיצוב בדרכים רבות: באמצעות בחירת צבע, חומרים בשימוש, או אפילו איך היצירה נלבשת על הגוף. עם העיצובים החדשים האלה שיוצאים מדי יום, זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של כולם!

למזלכם, ריכזנו רשימה של 5 יצירות מדהימות כדי שלא תפספסו כלום!

  1. שרשרת זהב ויהלומים 18 קראט השרשרת, המשובצת ב-108 יהלומים עגולים, נוצרה כתזכורת למספר הילדים בעולם שמתים מרעב ומעוני מדי יום.
  2. רובי "שלווה" עם טבעת יהלום טבעת האירוסין פוסלה מאבן רובי אחת עם יותר מ-200 יהלומים שמקיפים אותה, מה שמסמל שבסופו של דבר האהבה תגבר על הרוע.
  3. ‘‘לוכד החלומות’’ טבעת כסף סטרלינג הטבעת עוצבה על ידי אישה הודית אמריקאית, שהשתמשה באבנים בעיצוב הכוכב כדי לסמל אחדות ותקווה.
  4. טבעת זהב 18 קראט "The One Ring" עשויה מזהב מצופה 1/10 אינץ', טבעת זו משובצת במרכזה יהלום שחור.
  5. "המגן דוד" קסם זה נוצר עבור אנשים עם מורשת יהודית ולעתים קרובות עונדים אותם על צווארם כתזכורת שלא משנה איפה אתה, כל עוד אתה זוכר מאיפה באת.

על הכנת תכשיטים מעוצבים

לימודי תכשיטנות וצורפות הם חקר תכשיטים ופריטים נלווים עד לרמת חומר הגלם. הם כוללים גם את ,הייצור, המסחר והמשמעות התרבותית של פריטים אלה. המונח "תכשיט" יכול לכלול כל דבר הנלבש על הגוף כקישוט כולל שרשראות, סיכות וטבעות.

אדם העוסק או לומד תכשיטנות נקרא "צורף". לתכשיטנים יש בדרך כלל הכשרה בגמולוגיה ועשויים ללמוד גם עבודות מתכת.

תכשיטנים מיומנים לרוב במלאכת יצירת תכשיטים. הם עשויים גם להיות מיומנים במסחר של קנייה, מכירה והערכת שווי של תכשיטים.

תכשיטים הם חלק חשוב בתרבויות רבות ברחבי העולם. זה מקצוע שמועבר לעתים קרובות לדורות, שכן תכשיטים נחשבים לעתים קרובות לירושה משפחתית ובעלי ערך גבוה ביותר.

כיום ישנם מכללות רבות שמלמדות תכשיטנות בצורה מקצועית , אם אתם לא בטוחים שאתם רוצים לעסוק בתחום תוכלו לעשות כמה שיעורים בתור התחלה כדי להבין האם המקצוע הזה בשבילכם והאם אתם צריכים להיות יצרני תכשיטים או מעצבי תכשיטים לעתיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf