חניון רובוטי בישראל

חניון רובוטי בישראל

חניונים רובוטיים הם מושג חדש יחסית בענף החניה. הם נועדו לעזור לנהגים למצוא מקום, להחנות את רכבם ולחזור לכביש במהירות האפשרית.

מהו חניון רובוטי?

זוכרים את הימים בהם הגעתם לחניון ומצאתם את עצמכם מסתבכים בניסיון למצוא חניה? הימים הללו הסתיימו והיום ניתן להחנות את הרכב ללא כל בעיה באמצעות חניונים מתקדמים המאפשרים לכם ליהנות משקט נפשי וידיעה כי אתם יכולים להחנות את הרכב ולהמשיך ליעד שלכם ללא כל בעיה- היום זה קל ופשוט בלי כאב ראש מיותר. חניון רובוטי בישראל  הינו חניון אשר תוכנן כך שניתן יהיה להחנות ולחלץ מכוניות ללא שימוש בהתערבות אנושית כלשהי. חניון רובוטי הוא חניון אוטומטי המעסיק רובוטים לחנייה וחילוץ רכבים. חניונים רובוטיים מופעלים לרוב 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לעתים קרובות הם ממוקמים ליד שדות תעופה או קניונים. מגרשי חניה רובוטיים משתמשים ברובוטים כדי להחנות ולחלץ רכבים. מתקנים אלו מופעלים בדרך כלל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ולעיתים קרובות הם ממוקמים ליד שדות תעופה או קניונים.

מה היתרון של חניון אוטומטי?

לחניונים רובוטיים יתרונות רבים על פני חניונים מסורתיים. היתרון הגדול ביותר הוא בכך שהוא מאפשר ניצול יעיל יותר של החלל. ברוב המקרים, חניונים רובוטיים יכולים להכיל עד פי שניים יותר מכוניות מאשר חניונים מסורתיים. הסיבה לכך היא שאין צורך בשורות של מקומות מקבילים, מה שאומר שניתן להחנות מכוניות קרוב יותר זו לזו ועדיין להשאיר מקום למעברים ביניהן. יתרון גדול נוסף של מגרש חניה רובוטי הוא שהם ידידותיים יותר לסביבה מהמסורתיים מכיוון שהם אינם דורשים שום גז או חשמל כדי לפעול. חניונים רובוטיים הם עתיד החניה. הם מציעים הרבה יתרונות לנהגים ומסייעים בהפחתת העומס.

הנה כמה יתרונות של שימוש בחניונים רובוטיים:

  • חניונים רובוטיים מקלים על הנהגים למצוא משבצות פנויות.
  • הטכנולוגיה גם גמישה מספיק כדי להכיל צורות וגדלים שונים של כלי רכב.
  • זה מפחית את הצורך בבניית מקומות חניה נוספים, שיכולים להיות יקרים ולתפוס מקום שיכול לשמש למטרות אחרות.
  • חניונים רובוטיים מפחיתים את הצורך בניהול תנועה, מה שעלול להוות כאב ראש למתכנני ערים.

 מהו פרויקט חוף התכלת?

אם אתם רוצים לשדרג את רמת החיים שלכם ולהתגורר בצפון תל אביב בנוחות, הרי פרויקט חוף התכלת מתאים בדיוק עבורכם. מדובר על פרויקט יוקרה המאפשר לכם לחיות את החיים בדיוק כפי שרציתם ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם רוצים להתעורר בבוקר ולא לדאוג לדבר וליהנות מהחיים, הרי מדובר בפרויקט מושלם עבורכם. יש בו את כל מה שצריך במסגרת מחשבה על מגורים: נוחות, איכות ורמה גבוהה במיוחד. אם התשובה שלכם היא כן, הרי חברת נדלן מקצועית תסייע לכם בכל הפרטים הדרושים על מנת להעתיק את מקום המגורים שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf