חמישה דברים שלא ידעתם על משחקי הכס

חמישה דברים שלא ידעתם על משחקי הכס

משחקי הכס היא ללא ספק אחת הסדרות שהצליחה להפתיע ולעניין את הצופים כל פעם מחדש, אולם מסתבר כי גם סיפורי מאחורי הקלעים של הסדרה לא פחות מעניינים. קבלו כמה עובדות מצחיקות ומפתיעות שבטח לא ידעתם על משחקי הכס.

  1. פיטר דינקלג' (טיריון לאניסטר) כמעט שלא קיבל את התפקיד

אנחנו אומרים "קיבל" ולא "התקבל" כי פיטר סיפר בעצמו ששקל ברצינות לא לקבל את התפקיד. כיום זה פחות ברור מאליו, אבל עד משחקי הכס, סדרות וסרטי הפנטזיה הכילו קוסמים, מגפיים, וזקנים ארוכים, לצד עלילות שונות ומשונות, ומסתבר שבדיוק מזה פיטר רצה להימנע. למזלם של כל הצופים המושבעים, פיטר החליט לקבל את התפקיד לאחר שסיפרו לו על עומק הדמות, על החסרונות שלו ועל העובדה שלא מדובר בנבל קלאסי או גיבור קלאסי.

  1. הסדרה צולמה בלא פחות מ-10 מיקומים שונים בעולם

בתור סדרה שמוכרת בזכות האפקטים המרשימים שלה, לא היינו מופתעים אם היינו מגלים שלא מעט מיקומים מרהיבים מהסדרה היו למעשה אפקט ממוחשב. עם זאת, מסתבר שצוות הסדרה עשה עבודה מצוינת באיתור לוקיישנים ציוריים מהעולם, לרבות מבצרים וטירות, שסיפקו לסדרה פן ריאלי במיוחד והיו ללא ספק חלק מהקסם שלה. בין המדינות נמצאות: מרוקו, מלטה ספרד, איסלנד, ארה"ב, קנדה וסקוטלנד.

  1. השחקנים היו היחידים (כנראה) שקיבלו גישה אל התסריט

עובדה מוכרת בתעשיית הקולנוע הא שחברות מוצלחות רוצות להגן על החומרים שלהן מפני גניבות ודליפות למיניהן בדרכים מגוונות. אנחנו מכירים את זה למשל מדיסני, אולם גם כאן הפקת הסדרה בשלב כלשהו הייתה כ"כ מודאגת שאיכשהו התסרט ידלוף, שהשחקנים הורשו להסתכל על התסריטים ולקרוא אותם רק מתוך מכשירים מאובטחים.

  1. אמיליה קלארק התקבלה רק ברגע האחרון

מכירים את הרגע הזה שהגעתם לחנות לחפש משהו שאתם צריכים ומצאתם את המוצר האחרון שכאילו נשאר שם במיוחד בשבילכם? ובכן, כנראה שזה מה שקרה לאמיליה קלארק, רק תחליפו את המוצר בתפקיד משנה חיים ואת החנות בהפקת אחת הסדרות המצליחות ביותר של השנים האחרונות. קלארק לא הייתה זו ששיחקה בפיילוט של הסדרה, ומסיבה כלשהי הוחלט להחליף את השחקנית הראשית לפני צילום הסדרה ולפני השידור.

  1. כשדיאנריז אכלה את הלב (תרתי משמע)

לב הסוס שדיאנריז נאלצה לאכול היה בעצם גוש ממתק גומי, עם עורקים שכנראה היו עשויים מסוג של פסטה. הדם לשאלתכם, היה דביק מאוד ואגב, אמיליה נאלצה לאכול יותר מ-20 כאלה. נשמע מלבב, נכון?

צילום: PIXABAY

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf