חומצה היאלורונית בשפתיים: הדרך הנכונה להבליט את השפתיים

חומצה היאלורונית בשפתיים: הדרך הנכונה להבליט את השפתיים

בשנים האחרונות אנחנו עדים יותר ויותר לטיפולים קוסמטיים אשר מטרתם לשנות את מבנה הפנים שלנו ולעצב אותן מחדש. לא מדובר על שינוי רחב היקף, אלא מדובר בשינויים מאוד קטנים, מצומצמים, אשר משפיעים כך או אחרת על המראה שלנו.

בין היתר אנחנו יכולים למצוא טיפול באמצעות חומצה היאלורונית בשפתיים, אשר מהווה בשנים האחרונות תחליף לטיפולי הבוטוקס שהיו כידוע, מאוד, פופולאריים בשנות התשעים ובעשור הראשון של שנות האלפיים. אומנם טיפולים אלו עדיין פופולאריים, אך כאמור בשנים האחרונות נמצאו להם תחליפים לא פחות טובים ובמקרים מסוימים אפילו יותר, לכן רופאים רבים ממליצים עליהם, וכן אנחנו יכולים לראות לא מעט מטופלות בוחרות בהם.

לפני שנסביר מדוע שימוש בחומר כמו חומצה היאלורונית בשפתיים הוא הכי פופולארי היום, צריך לומר שטיפול של עיבוי ומילוי, הוא מאוד נפוץ בקרב נשים בגילאים שונים. לא מדובר אך ורק בנשים מבוגרים שמרגישות שהשפתיים שלהן כבר איננן מלאות כפי שהיו בעבר, אלא מדובר גם על נשים צעירות שרוצות להבליט את השפתיים שלהן, בעזרת מילוי של חומר חיצוני.

מה שכן חשוב לזכור הוא, שבמקרים רבים יש צורך לבצע את הטיפול מדי תקופה, שכן השפעות הגיל, תנאי מזג אוויר והשפעות אחרות עלולות לגרום לכך שתוצאות הטיפול ייעלמו ויהיה צורך לחזור עליו.

מדוע שימוש בחומצה הוא פופולארי היום

חומצה היאלורונית היא החומר הפופולארי ביותר היום לצורך מילוי שפתיים. להבדיל מבוטוקס וחומרים אחרים, כאן מדובר על חומר שנמצא בגוף שלנו, הוא טבעי. אומנם עם הזמן הכמות מתדלדלת, אך עדיין יש לנו אותו בגוף ולכן הרבה יותר קל לו לקבל אותו.

אנחנו צריכים גם לזכור, שמדובר בחומר הרבה יותר איכותי, חומר הרבה יותר חזק, אשר נשמר הרבה יותר זמן ולכן התוצאה גם מחזיקה מעמד תקופה הרבה יותר ארוכה מאשר במקרים אחרים.

עצם זה שמדובר בחומר טבעי הוא יתרון עצום. הגוף שלנו לא תמיד מקבל חומרים וגופים זרים שנכנסים אליו, הרבה פעמים נוצרים זיהומים ולא פעם הגוף דוחה אותם בצורה אלימה. חומר שנמצא בתוך הגוף, קל לו הרבה יותר לקבל, גם אם מכניסים אותו מבחוץ וגם אם מדובר בחומר שנמצא במקום אחד ושמים אותו במקום אחר.

זו אחת הסיבות מדוע יותר ויותר רופאים בוחרים היום להשתמש בחומצה היאלורונית. כמו כן צריך לומר, הטיפול בחומר זה הוא יותר זול מאשר בחומרים אחרים, גם אם מסתכלים על כך שמדובר בטיפול שיש לחדש אותו מדי חצי שנה. בסופו של דבר עלויות הטיפול יותר נמוכות וזו עוד נקודה שמסבירה מדוע טיפול זה יותר משתלם.

לסיכום, לצורך מילוי ועיבוי שפתיים יהיה נכון לבחור בחומצה היאלורונית על פני חומרים אחרים, כך נשיג תוצאות איכותיות לטווח זמן ארוך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf