חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב

חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב

העידן הנוכחי הכריז בשורות חדשות וביניהם היכולת לשכור משרדים, חללי עבודה ואף חדרי ישיבות על בסיס שעתי או יומי. אם בימים עברו נאלצו בעלי עסקים לשכור משרד על אף שאת עבודתם הם יכלו לבצע בביתם, או אם לחילופין נאלצו בעלי עסקים להגיע לפגישות מרוחקות ממשרדם וכחלופה להיפגש בבתי קפה, הרי שהיום ניתן לשכור חדרי ישיבות בתל אביב ולמנוע את אי הנוחות הכרוכה בישיבה באחד מבתי הקפה הרועשים שיש לתל אביב להציע.

חדרי ישיבות לפי שעה, כשמם כן הם, חדרים אותם אתם יכולים לשכור, כך שהתשלום יחושב בהתאם לשעות עבודתכם בחדר כך שאם תכננתם פגישה חשובה בעיר הגדולה, ואין לכם מקום מפגש מוגדר, הרי שחדרי ישיבות נועדו עבורכם.

חדרים ייצוגים ומזמינים

פגישות רבות נקבעות דווקא בתל אביב, אך לא תמיד יש לרשות מזמין הפגישה משרד מאובזר או חדרי ישיבות בהם הוא יכול לקיים את הפגישה. בין אם הפגישה נועדה לגיוס משקיעים, אירוע עסקי, פגישת מכירה מול לקוח פוטנציאלי ועוד, יש לדאוג למשרד מאובזר שיכבד את הנוכחים. המשרד בו תתנהל הפגישה, צריך להיות מאובזר, החל משולחן ישיבות וכיסאות נוחים, דרך כוסות להגשת שתיה חמה או קרה ולעיתים אף מקרן, מחשב וכדומה, באמצעותם ניתן להפעיל ולהציג מצגות וחומרים נוספים.

אין ספק כי עבור מספר פגישות בודדות (גם אם הן חודשיות), לא משתלם לשכור משרד על בסיס קבוע, ועל כן חדרי ישיבות להשכרה הן האופציה המשתלמת ביותר עבור כל מי שמחפש לעצמו פתרון זמני וקבוע כאחד.

היתרון המהותי בחדרי הישיבות הוא העיצוב המזמין והמהודר, עיצוב המשרה אווירה נעימה ונינוחה בדיוק כפי שמצופה במהלך פגישה או אירוע חברה. גם מקום לאירוע עסקי לא קל לאתר ועל כן חדרים להשכרה פר שעה מהווים פתרון אולטימטיבי למטרה זו.

מדוע לשכור חדר לפי שעה

אם הקונספט של חדרים עסקיים פר שעה חדש לכם, ואם אתם עדיין לא בטוחים מדוע לשכור משרד לפי שעה, הרשו לנו להעניק לכם את הסיבות בשלן גם אתם תסכימו כי הקונספט גאוני.

  • אתם קובעים פגישה עם לקוח פוטנציאלי שמצד אחד אין לו משרד לארח אתכם, ומהצד השני הוא מרוחק ממשרדכם.
  • אתם מנסים לגייס הון לחברת ה-הזנק שלכם וחשוב לכם להרשים את המשקיעים ולארח אותם בחדר ישיבות אקסקלוסיבי.
  • אין לכם מספיק הון לשכור משרד ולרהט אותו ומהצד השני אתם לא מצליחים לעבוד באופן קבוע בביתכם.
  • הרעש בבית הקפה בו אתם רגילים לעבוד מוציא אתכם מריכוז והופך את עבודתכם ללא פרודוקטיבית כמו שהייתם מצפים.

כל עוד אתם מחשבים את העלויות הנלוות וביניהם קפה, תה, ארנונה, חשמל, אינטרנט וכיוצא בזאת, אתם תגלו כי התשלום עבור שעת עבודה, בהחלט משתלם עבור חדרי ישיבות ו/או עבודה בתל אביב ובכלל. אם תשכרו משרד באופן עצמאי, הרי שפרט לשכר העסק, תאלצו לשלם את ההוצאות שצוינו מעלה אך כל עוד תשכרו משרד ע"פ שעה או יום, כל העלויות שהוזכרו מעלה יגולמו בעלות השעתית או היומית ולא תאלצו להתמודד עם הוצאות נוספות ובלתי צפויות, אלא תדעו מבעוד מועד כמה עליכם לשלם עבור השרות.

צילום: pexels

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf