חברת ניקיון ברמת גן

חברת ניקיון ברמת גן

  • עברת דירה ברמת גן?
  • שיפצת את הבית?
  • מתלבט בין חברת ניקיון לעוזרת בית?

בכל פעם שהנך מעוניין להזמין ניקיון יסודי חד פעמי בבית או בדירה – תמיד עדיף ללכת על חברת ניקיון. בשונה מעוזרת בית, חברת ניקיון מגיעה עם 2-3 אנשי צוות המצוידים בחומרים החזקים ביותר ובמכשור היעיל ביותר. תוך 6 שעות תוכל לקבל בית נקי ומצוחצח, ללא נזקים מיותרים כמובן.

ניקיון לפני מעבר דירה

אחת ההזדמנויות הנפוצות ביותר להזמנת חברת ניקיון ברמת גן הינה רגע לפני שעוברים דירה. הדירה החדשה כבר ריקה ואפילו הספקנו לתאם הובלה לאחד הימים הקרובים. יום לפניכן, מומלץ מאד להזמין חברת ניקיון מומלצת שתגיע ותבריק את המקום מהיסוד. הרי לא ניתן לדעת מי התגורר בדירה, עד כמה הדירה מלוכלכת באמת. מעבר לכך, גם לא נעים לעבור סתם ככה למקום בו אנשים זרים התגוררו במשך שנים רבות. חברת ניקיון מסוגלת להסיר שכבות לכלוך עבות שהצטברו עוד ועוד לאורך השנים.

ניקיון לאחר שיפוץ

גם במקרה של שיפוץ, נדרש ניקיון יסודי. ישנם אנשים שמתלבטים אם להזמין עוזרת בית או חברת ניקיון כאשר בפועל לא צריכה להיות בכלל התלבטות. עוזרת בית תתקשה מאד להתמודד עם כמויות הלכלוך ועם סוג הלכלוך של שיפוץ. אבק תעשייתי דק וחמקמק נמצא בכל הדירה, ויש להגיע ולנקות בכל פינות הבית. מעבר לכך שיפוץ משאיר כתמי צבע, כתמי שמן, פאנלים מלוכלים ועוד. השירות של חברת ניקיון ברמת גן כולל קרצוף של הרצפה באמצעות מכונת פוליש. מכונה זו תסיר את כל הלכלוכים שהצטברו במהלך השיפוץ ותספק ללקוח את המראה המבריק המיוחל.

ניקיון דירה חדשה מקבלן

מה קורה כאשר מקבלים את המפתח לדירה חדשה מקבלן? רבים טועים לחשוב כי הם נכנסים לדירה נקייה ומוכנה למגורים. אז נכון, פעמים רבות הקבלן מזמין חברת נקיון מטעמו. בפועל, הרבה פעמים עבר הרבה זמן מאז שחברת הניקיון ביקרה בדירה ובאותו הזמן בוצעו מגוון התקנות נוספות. כך שהדירה אינה נקייה ברמה שראויה למגורים. לכן ההמלצה הגורפת היא להזמין חברת נקיון ברמת גן, גם במקרה של דירה חדשה מקבלן. החברה תעבור על כל הבית בצורה יסודית על מנת להבטיח שניתן להיכנס ולגור בה באופן מיידי.

מתי להזמין חברת ניקיון ברמת גן?

כאמור, המועד האידיאלי להגעת חברת ניקיון הוא יום אחד לפני ההובלה. מדובר בהזדמנות פז (שלא תחזור בשנים הקרובות) בה הבית ריק מרהיטים. בנקודת זמן זו, ניתן להגיע לכל המרצפות, לכל הפינות, לכל הפאנלים ולכל החלונות. הרבה יותר קל לנקות דירה ריקה וכך חברת הניקיון תוכל לנצל את הזמן נטו לניקיון. תוך 6 שעות תוכל לקבל דירה נוצצת מרוב ניקיון.

מה הניקיון כולל?

ניקיון דירה ברמת גן כולל בין השאר קרצוף רצפות ומשטחים. הקרצוף נעשה ע"י מכונת פוליש מקצועית כך שהתוצאה הסופית הינה הרבה יותר מרשימה מאשר ספונג'ה סטנדרטית. בהמשך לכך מנקים פאנלים ומשקופים, ויטרינות, מרפסות, שיש, ארונות מטבח, ניקוי ארונות קיר, שירותים, מקלחות, כלים סניטריים ועוד. ניקיון מסילות של חלונות נעשה ע"י שואבי מים מקצועיים. לפני שמתחילים בעבודה, נציג החברה יעבור עם בעל הנכס על כל הדירה כדי לתכנן את הניקיון. כמו כן, נהוג לתת לחברת הניקיון את הדגשים החשובים.

ניקיון יסודי בעלות אטרקטיבית ומשתלמת

כאשר מביאים בחשבון את עלויות מעבר הדירה, ואת עלויות ההובלה, העלות של ניקיון הדירה הינו שולי. מבלי להיכנס לחישובים מורכבים ולמחירונים עדכניים, ניתן לומר שעבור 80% מהדירות בארץ, ניתן להזמין חברת ניקיון מומלצת ומקצועית בעלות של 1,500-2,000 ש"ח כולל מע"מ. התמורה להשקעה זו היא מדהימה. פתאום רואים את הברק של המרצפות, פתאום החלונות מבריקים ורואים את העצים בחוץ. כך שרגע לפני שתיכנסו לדירה חדשה, ודאו כי הזמנת חברת ניקיון מקצועית.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf