חברת הסעות – 5 עובדות שכדאי להכיר

חברת הסעות – 5 עובדות שכדאי להכיר

ידעתם שאפשר להשכיר רכב הסעות ולנהוג בו בעצמכם? אתם יכולים גם להזמין הסעה לשטחי יהודה ושומרון ברכב ממוגן ולקבל שירות בימי חג. אם אתם מתעניינים בקבלת שירות בנושאי הסעות, העובדות האלה בשבילכם. נפרט על השירותים השונים של חברת הסעות, מה היא מציעה, מה צריך לעניין אתכם ומה הכי מתאים לכם.

1. הסעות לשימוש פרטי

– כידוע, מרבית התחבורה הציבורית בישראל מושבתת בימי שבת וחג. חברת הסעות פרטית עובדת בכל ימות השבוע. לעיתים, גם בימי שבת, ניתן לקבל מחיר דומה עבור השירות לזה שבימי חול.

– חלק מחברות ההסעות מציעות גם שירותי השכרת רכבי הסעות לאנשים פרטיים שמעוניינים בכך. מחיר השכרת רכב משתנה בהתאם לגודל שלו. הוא יכול לנוע בין 800 ל-2,000 ₪ ליום. כמו כן, ניתן לקבל שירותי הסעות פרטיות לאנשים שלא מחזיקים ברישיון נהיגה.

2. חברת הסעות לעבודה

מקומות עבודה רבים מעדיפים לשלם עבור שירותי הסעות לעובדים במקום לשלם דמי נסיעות. יש מספר סיבות משמעותיות כדי להצדיק זאת:

  • במקומות רבים בישראל העובדים גרים רחוק ממקום העבודה. כאשר יש ריכוז גבוה של עובדים מאותו האזור, למעסיק משתלם יותר לשלם עבור הסעה אחת שתיקח ותחזיר אותם במקום לשלם דמי נסיעות לכל עובד בנפרד.
  • מקומות עבודה אשר פועלים לפי משמרות, הגעתם של כל העובדים בזמן מובטחת. כך גם אותה הסעה מבצעת את פיזור העובדים שסיימו משמרת חזרה לבתיהם.
  • הסעה היא גם אפשרות מועדפת על העובדים. הרי שהגעה שגרתית באמצעות תחבורה ציבורית גורמת לתשישות כבר בתחילת המשמרת. כך גם בנהיגה בשעות העומס ברכב פרטי.

3. הסעה ביטחונית

אזורי תעשייה ומסחר רבים בישראל ממוקמים מאחורי הקו הירוק. נסיעה ברכב פרטי כמו גם בהסעה רגילה מהווה סיכון לנוסעים. זאת מפני שיש חשש לניסיון לפגוע באזרחים ישראלים בשטחי הגדה המערבית. חברות הסעות רבות מחזיקות ברכבים ממוגנים על פי דרישות הצבא ומשרד הביטחון. הסעות אלה ממוגנות ירי ומטענים. יש להן גם את היכולת לנסוע במצב של קרע בצמיג ולהימלט מהאירוע ללא פגע. הסעות אלה משמשות להסעת עובדים ותלמידים באזור אריאל, גוש עציון, חברון ומזרח ירושלים.

4. חברת הסעות לאנשים עם מוגבלויות

נכים אשר משתמשים בכיסאות גלגלים מעדיפים להשתמש בשירות של חברת הסעות במקום בתחבורה ציבורית. זה לא סוד שבישראל התחבורה הציבורית לא תמיד באה לקראת אנשים עם מוגבלויות וכן לא תמיד יש נגישות לכסאות גלגלים, במיוחד בקווי אוטובוס בין-עירוניים. חברות הסעות רבות מחזיקות ברכבים עם מעלונים המתאימים לנכים. לפי החוק, כל חברה להסעות המחזיקה ביותר מ-20 רכבים מחויבת להציע לפחות רכב אחד המותאם לנכים.

5. סיבה להסעה

בשנים האחרונות צמח טרנד השכרת לימוזינות בישראל כדי להגיע לחתונה או למסיבה. במקום להשתמש בלימוזינות צפופות, חברות הסעות רבות מציעות שירות VIP של רכבי מיניבוס מפנקים עם אורות, מוזיקה ואלכוהול, הכל כדי שהמסיבה לא תיגמר. בכך נמנע גם הסיכון שאורחי הכבוד יאלצו לנהוג לאחר ששתו אלכוהול. בנוסף לכך, כל אורחי המסיבה יוכלו להגיע ברכב הסעה אחד מאורגן, כן גם באוטובוס.

 

כדי לקבל שירותי הסעות בתל אביב כדאי לכם לפנות אל חברה מנוסה ומקצועית. היי דרייבר תאתר עבורכם את ההסעה המתאימה ביותר לפי הצרכים שלכם. את כל הפרטים על שירותי ההסעות ועל הזמנת מוניות תוכלו למצוא באתר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf