זכוכיות מתקפלות למרפסת: טרנד חדש לבית

זכוכיות מתקפלות למרפסת: טרנד חדש לבית

זכוכיות מתקפלות

ברחבי ישראל אפשר לראות מבני מגורים וגם מבני משרדים חדשים שיש בהם מרפסות בגדלים שונים. הן הדיירים והן העובדים נהנים מעת לעת משעת רגיעה כשהם יושבים במרפסת. בתנופת הבנייה יש בכל המבנים האלו מרפסות וזאת לעומת מבנים שנבנו בעבר שבחלקם היו מרפסות ובמקצת מהם לא. המתכננים הבינו עד כמה חשובה המרפסת במדינה עם אקלים ים תיכוני שבה נהנים מהשמש המלטפת גם בימים חמימים בחורף וגם נהנים מהבריזה בשעות בין הערביים והערב ולכן זו המגמה החדשה.

הישראלים מעוניינים למקסם את הנוחות שלהם מהמרפסת ולכן הם בוחנים אפשרויות חדשות של סגירת המרפסת. המטרה שלהם היא שיהיה זה חלל נוסף בבית שישמש למטרות שונות ואפשר יהיה ליהנות ממנו כשהוא פתוח או סגור וזאת על פי מזג האוויר הספציפי בכל יום. אחת האופציות המומלצות אשר תופסת תאוצה היא זכוכיות מתקפלות למרפסת. מדובר בייצור של משטחים מזכוכית עבה במיוחד אשר מיועדת למטרה זו. היא עמידה בפני כל פגעי מזג האוויר ולכן היא מעולה גם בימים שמשיים וגם בימים של קור, סערות רוחות חזקות שמנשבות, גשמים וגם שלג.

התקנה של זכוכיות מתקפלות

להתקנה של זכוכיות מתקפלות יש כמה שלבים. בתחילת הדרך המומחים לתחום זה מגיעים למרפסת ומודדים באופן מדויק את ההיקף שלה. המטרה היא לייצר את כמות הזכוכיות הנדרשת כדי למלא את כל ההיקף של המרפסת מקצה לקצה. לאחר מכן מייצרים את הכמות הנדרשת כמו לדוגמה 10 פלטות הזכוכית ומתקינים אותן במקום. הו ממוקמות בזו אחר זו מקצה לקצה והזכוכית האחרונה היא בעלת מנגנון נעילה יעיל. בדרך זו מקבעים את כל הזכוכיות והן יוצרות סגירה הרמטית של כל המרחב.

הנוף המרהיב מהמרפסת

אחת האטרקציות שרואים מכל מרפסת היא הנוף. לכן במרפסות שיש בהן תריסים וסוגרים אותן בימי החורף, לא רואים מה קורה מחוץ למרפסת. אך לפעמים מאד נחמד לשבת במרפסת ולראות את הכמויות העצומות של הגשמים ללא הפסקה. זו הסיבה שלקוחות רבים מעוניינים להתקין זכוכיות מתקפלות שהן שקופות ולכן גם בימים חורפיים אפשר להמשיך ולראות את הנוף. אין זה משנה אם הנוף הוא אורבני ורואים מבנים רבי קומות רבים כמו בערים רבות בישראל, או לחלופין נוף שהוא טבע כמו חוף הים, הרים, שמורת טבע וכל נוף אחר.

מרפסת כחלק מההוויה המשפחתית

לאחר ביצוע סגירה של המרפסת באמצעות זכוכיות מתקפלות, נוצר בבית חלל נוסף אשר יכול לשמש למטרות שונות וזאת על פי הצורך המשפחתי ובהתאם לגודלה של המרפסת. יש לקוחות שבחרו למקד את המרפסת כפינת אירוח והם נהנים לשבת בה עם המשפחה הגרעינית, המשפחה המורחבת וגם עם החברים. לעומת זאת לקוחות אחרים החליטו לנתב את החלל הנוסף לטובת פינת משחקים לילדים או פינת עבודה עבור כל מי שעובד גם הבית וגם מהמשרד.

המאמר נכתב בשיתוף https://www.cel-vilon.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf