זה הזמן להשלים פערים – הסדרות החדשות שאסור לפספס

זה הזמן להשלים פערים – הסדרות החדשות שאסור לפספס

העונה החמה של הסדרות כבר כאן ועכשיו זה הזמן להשלים פערים ולהצטרף. רוצים לדעת עם מה להתחיל? הנה 5 המלצות שוות במיוחד

בתקופת הקיץ מגיעות למסכי הטלוויזיה בארץ ובעולם המון סדרות חדשות. מבחינת יוצרי הטלוויזיה, העונה החמה של הסדרות כבר כאן ולנו כצופים רק נשאר להתרווח לאחור ולבחון מבין מגוון עצום של תכנים ואפשרויות. כמו כן, יש עונות חדשות ועונות אחרות של סדרות מדוברות וכמובן גם דמויות שחוזרות למרקע אחרי תקופת היעדרות ארוכה.

אז מאיפה מתחילים? הנה כמה המלצות לסדרות ועונות חדשות שפשוט אסור לפספס:

  1. בברלי הילס 90210

אין חובב טלוויזיה שלא מכיר את הסדרה "בברלי הילס 90210" ואין מישהו שלא התרגש לשמוע שהיא חוזרת למסך. אחרי ששודרה במקור במשך 10 עונות החל משנת 1990 ועקבה אחרי קבוצה של נערים ונערות בתקופה הכי יפה בחיים שלהם, הגרסה המעודכנת צפויה לשלב בין תכנים אמיתיים ודמיוניים ולהראות לנו מה קרה עם שחקני הקאסט המקורי מאז שעזבנו אותם.

  1. מלכוד 22

הסדרה "מלכוד 22" חתומה על ידי ג'ורג' קלוני שלקח עליה אחריות מלאה מבחינת המשחק, הבימוי וההפקה. בפועל מדובר במיני-סדרה של 6 פרקים, שמבוססת על ספר איקוני שכתב ג'וזף הלר בשנת 1961. כמו הספר, גם הסדרה מתרחשת במלחמת העולם השנייה ועוקבת אחרי יחידה של חיל האוויר האמריקאי בזמן שהיא שוהה באיטליה.

  1. אם אב בן

עד כה הזכרנו סדרות מדוברות שגם מבוססות על יצירות קלאסיות, בעוד הסדרה "אם אב בן" היא יצירה חדשה לגמרי. חוץ מזה, מדובר על התפקיד הטלוויזיוני הראשון של ריצ'ארד גיר מזה 30 שנה.

עכשיו בטח תשמחו לדעת שהסדרה עוסקת במישהו שעומד בראש אחת מאימפריות התקשורת הכי גדולות בעולם, בודקת מה קורה לו כשהתככים שבהם הוא מעורב כבר עולים על גדותיהם ואף מארחת שחקני-על נוספים כמו בילי האוול מהסרט "דנקירק" והלן מקרורי מסדרת סרטי "הארי פוטר.

  1. בועטות

מי שמעדיף תכנים קלילים יותר מוזמן לנסות את הסדרה "בועטות" שמגיעה אלינו מאוסטרליה. כפי שאפשר להבין מהשם, הפרקים עוקבים אחרי בחורה צעירה שעוברת לעיר הגדולה יחד עם בן זוגה מהתיכון רגע לפני שהוא מצטרף לקבוצת הכדורגל המקומית. בהמשך, ניחשף גם לתעלומת רצח ונקבל את השילוב הקלאסי בין סודות, בגידות ורומנטיקה.

  1. משחקי הכס

אף רשימה של סדרות ועונות חדשות לא יכולה להיות שלמה בלי העונה האחרונה של משחקי הכס. למרות שהיא צפויה להגיע לסיומה עוד לפני הקיץ, זה הרגע להשלים פערים כדי לדעת על מה כולם מדברים. אתם יכולים לעשות זאת באמצעות צפייה בפרקים קודמים בשירותי VOD או בעזרת קריאת הספרים, אך הכי חשוב שתהיו מוכנים לקרב הגדול בין תושבי ווסטרוז והממלכה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf