זה הזמן המושלם להכשרות מקצועיות אונליין

זה הזמן המושלם להכשרות מקצועיות אונליין

שנת 2020 הציבה בפני רובנו אתגרים חדשים ובלתי צפויים, עם השיתוק הכללי במשק ובחיי היומיום של מרבית העולם בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. עם זאת ולמרות שהמגפה עדיין כאן, ניתן בהחלט גם למצוא כמה נקודות של אור במצב בחדש אותו כולנו חווים וחיים כבר כמה חודשים טובים. ספציפית, עבור רבות ורבים מאיתנו מדובר בזמן מצוין ומושלם כמעט לשפר ולשדרג את הידע והכישורים שלנו. הכשרות מקצועיות אונליין, הזמינות כיום במגוון רחב ועשיר ביותר, הן דרך טובה לעשות זאת ולהתכונן ליום שאחרי הקורונה, הנמצא כבר ממש מעבר לפינה.

מינימום בסיסי והכרחי בימינו – קורס אנגלית עסקית

דוגמה מצוינת להכשרה שניתן לעשות היום אונליין ובהחלט יכולה לשפר את מעמדנו ולצייד אותנו בכלים מועילים מבחינת פעילות עסקית, כמעט מכל תחום וענף פעילות שהוא, היא קורס אנגלית עסקית. כיום, בעידן הגלובליזציה והאינטרנט, אינטראקציה עסקית עם אנשים אשר אינם דוברי עברית היא עניין שבשגרה, ועל כל מי שמעוניין להצליח בעולם העסקי לסגל לעצמו אנגלית ברמה גבוהה יחסית.

קורס אנגלית עסקית הוא קורס ייעודי בדיוק עבור מטרה זו – רכישת אנגלית ברמה גבוהה מספיק על מנת להתנהל בנוחות מול גורמים דוברי אנגלית למיניהם, בין אם מדובר באנשי עסקים ספציפיים או במוסדות מסוג זה או אחר הפועלים בחו"ל. במכללה העסקית תוכלו למצוא שני קורסים באנגלית עסקית ומסחרית (קורס למתחילים וקורס המשך), כמו גם סדנה מקוונת לכתיבה עסקית באנגלית. ללא ספק, מדובר בכישורים בסיסיים, רצויים והכרחיים ביותר עבור כל מי שמעוניין להצליח בעולם העסקי.

עשוי להיות רלבנטי עבור כולנו – ניהול פרויקטים

העולם העסקי והמסחרי של היום (או לפחות מרבית התחומים המרכזיים בו) עובד יותר ויותר בצורה של פרויקטים, ופחות בצורה של עבודה שוטפת ושגרתית המבוצעת במסגרת משרות קבועות ובלתי משתנות. בין אם אתם מנהלים זוטרים או בכירים, כמו גם פרילאנסרים ואף אנשי מקצוע מתחומים רבים ושונים – במקרים רבים תמצאו עצמכם מול הצורך לנהל פרויקט זה או אחר, בין אם במטרה להתקדם במקום עבודתכם ובין אם כמיזם אישי או פרטי מכל תחום שרק ניתן להעלות על הדעת.

קורס ניהול פרויקטים הוא קורס אשר נוצר במיוחד במטרה להעניק את הכלים הנדרשים והרצויים על מנת להוציא אל הפועל ולנהל פרויקט מכל סוג שהוא. קיימים כמובן הרבה מאוד אלמנטים אשר משותפים לניהול פרויקטים מכל תחום פעילות באשר הוא, כך שקורס מסוג זה עשוי להתאים לאנשים מרקעים שונים ומתחומי עיסוק ופעילות שונים לחלוטין. ללא ספק מדובר בדרך נהדרת לא רק להעביר את הזמן עד שתסתיים הקורונה והחיים יחזרו למסלולם, אלא גם להצטייד בכלים חשובים ויעילים ביותר לקדם את עצמנו, את רעיונותינו או את מטרותינו, במסגרת פרויקט ייעודי…

הקורסים הנ"ל, בדומה לקורסים רבים נוספים המועברים כיום בתחומים אלו, זמינים בכיתות קטנות ו"בטוחות", והן בגרסה מקוונת גמישה ונוחה ביותר.

למידע אודות קורסים מקצועיים והכשרות אונליין היכנסו לאתר המכללה העסקית מבית לשכת המסחר.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf