וטרינר באשדוד – איך תבחרו את המרפאה הנכונה ביותר?

וטרינר באשדוד – איך תבחרו את המרפאה הנכונה ביותר?

אם יש לכם בבית או החצר, חיית מחמד כמו כלב או חתול, תוכי, שרקן, או כול בעל חיים אחר – חשוב שתעניקו לו את הטיפול הטוב ביותר ותספקו לבעל החיים את איכות החיים הטובה ביותר.

כדי לעשות זאת, חשוב לשים לב לרווחת החיה, ובין היתר  לבחור מרפאה וטרינרית באשדוד או באשקלון, בתל אביב או בכל מקום בו אתם גרים, ויש לשים לב שזאת מרפאה טובה ויעילה.  בחירה של מרכז וטרינרי טוב, כמו וטרינר באשדוד תעזור לכם להתמודד עם כל בעיה שתגיע חלילה ותאפשר לחיית המחמד או המשק שלכם, איכות חיים וטיפול מסור.

אבל כיצד בין על הווטרינריים שנמצאים בסביבה – מוצאים את הטוב ביותר? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב:

בחרו מקום שמציע כל השירותים במקום אחד. כדי למצוא וטרינר טוב מומלץ למצוא מרפאה אשר מציעה את כל השירותים במקום אחד, ויכולה להציע בדיקות כלליות או חיסונים, ניתוחים או כל טיפול אחר. בחרו מרכז וטרינרי בו אפשר לחסן את הכלב או החתול כמו גם לעקר ולסרס בעלי חיים וגם לעזור במצבי חירום.

מרפאת טובה תציע לכם קשת רחבה של שירותים במקום אחד וכדאי לבחור מרכז רפואי שאפשר להגיע אליו גם במצבי חירום.

כשאתם בוחרים מרפאה וטרינרית יש לשים לב כי היא מציעה את השירותים הבאים:

בדיקות דם או ספירת דם, בדיקת רמת סוכר בדם של בעל החיים, כמו גם בדיקות שקשורות לביוכימיה ואלקטרוליטים. כדאי לבחור מקום שבו אפשר לבצע ביופסיות, בדיקות בקטריולוגיות ובדיקות פטריות.

בחרו מרפאה שיש בה ציוד מתאים לעריכת בדיקות מיקרוסקופיות- בדיקת שתן וצואה, לקיחת משטחי הפרשות אוזניים, משטחי דם, לקיחת דגימות ממקומות שונים בגוף החיה, ועוד.

בין היתר כדאי לבחור מרפאה שם אפשר לבצע צילומי רנטגן, בדיקת אולטרסאונד, בדיקות הריון בדיקת א.ק.ג. ושאר שירותים תוך קבלת תוצאות מיידיות.

בנוסף לכך, כדאי למצוא מקום המציע טיפולים ברפואה המשלימה, וטיפולי שיניים, החל  מניקוי אבן שן עד עקירות רגילות ועקירות כירורגיות .

שימו לב כי במקום יש בו וטרינר 24 שעות  ואפשר לבצע פעולות כירורגיות כמו סירוסים ועיקורים, ניתוחים קיסריים וניתוחי דלקת  רחם, הסרת גידולים, ניתוחים במערכות השתן והעיכול ועוד.

אם תמצאו מקום שיש בו הכול – תוכלו לדאוג לכלב, לחתול, לשרקן ואפילו ללטאה שאתם מחזיקים בבית. אז זה הזמן לבחור את המרכז הרפואי הנכון ביותר עבורכם ועבור חיית המחמד שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf