השתלת שיער DHI בישראל

השתלת שיער DHI בישראל

השתלת שיער DHI בישראל היא השיטה המתקדמת ביותר כיום לביצוע השתלת שיער בצורה ישירה. מדובר בשיטה חדשה יחסית ובדיוק כמו בשיטת ה- FUE  , גם בשיטה זו אין צורך לגלח את הראש ולא נשארות צלקות לאחר ביצוע ההליך. התוצאות המתקבלות מהשתלת שיער בשיטה זו הן טבעיות ביותר ולכן היא הפכה להיות השיטה הנפוצה בקרב מטופלים בעלי שיער ארוך או כאלה הסובלים מהקרחה מקומית.

הטכניקה המיוחדת בה משתמשים בהשתלת שיער DHI עוסקת בטכנולוגיה מתקדמת יותר מהטכניקות הקיימות בימינו. הזקיקים נלקחים בעזרת עט כירורגי שקוטרו קטן ממילימטר מועברים ישירות לאזור המושתל. טכניקה זו דורשת תשומת לב רבה לצד מאמץ דיוק ופיקוח של צוותי my hair  ומציעה יתרונות רבים למטופלי השתלת שיער.

בשיטה זו ניתן לבצע השתלת שיער מובטחת לכל החיים ללא שימוש בפינצטה כירורגית או תפר או פתיחת חור בקרקפת. כמו כן, בטכניקה זו ניתן גם לקחת זקיקים מהזקן או מהחזה. ההליך יכול להסתיים בפגישה אחת. שיטה זו מקנה תוצאה של מראה טבעי יותר עם צפיפות גבוהה.

השתלת שיער DHI בישראל – שלבי השיטה

השתלת שיער DHI מתחילה כמו בכל שיטה אחרת עם קצירת זקיקי שיער בריא וחזק מאזורי התרומה (לרוב אזור העורך, האזור סביב האוזניים או אזור הזקן במקרים מסוימים).

השלב השני הוא השלב הייחודי אשר מאפיין את הטכניקה ובו משתילים את זקיקי השיער שנקצרו באזורים בהם השיער דליל או שיש קרחת.

השתלת הזקיקים מבוצעת באופן משולב אשר כולל פתיחה של שקעים זעירים בקרקפת ובד בבד החדרה של זקיק אל השקע, שתי הפעולות נעשות יחד למעשה.

את ההשתלה עושים על ידי מזרק דמוי עט שתופס את זקיק השיער, בבסיסו להב זעיר המאפשר את יצירת הגומה להשתלה. יד הכירורג קובעת את העומק והזווית הנדרשים.

אנשי הצוות הרפואי שמלווים את ההליך מכינים את העט ומכניסים בהם את זקיקי השיער, והכירורג המומחה מבצע את תהליך השתילה שלהם בקרקפת.

בשלב זה מוגדרת ההשתלה ובעצם נקבע כיצד תיראה תוצאתה הסופית. היכולת המדויקת של הכירורג לתכנן את אזור ההשתלה, ליצור את זוויות הפתחים להשתלת הזקיקים ולקבוע את הצפיפות שלהם תוך כדי עבודה היא בגדר אמנות של ממש.

כמה עולה לעשות השתלת שיער בשיטת DHI ?

השתלת שיער DHI בישראל כרוכה בעלות גבוהה יותר מאשר השתלות שיער בטכניקות אחרות בתחום יקר כיוון ששיטה זו נחשבת לטובה ומתקדמת ביותר. שיטה זו למעשה מזרזת את הפרוצדורה של תהליך ההשתלה, אך מנגד מחייבת את נוכחותו של הכירורג המומחה לאורך כל ההשתלה. בעצם נחסך פה שלב ביניים בין קצירת הזקיק לבין ההשתלה שלו. אין ספק שעבור הליך קצר ויעיל יותר גם צריך לשלם יותר, אבל הנוחות עבור המטופל והתוצאות המדהימות של שיטה זו מדברות בעד עצמן ובהחלט שוות את ההשקעה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf