השתלת שיער – לעשות את זה נכון

השתלת שיער – לעשות את זה נכון

מבין כל המדינות שיש בעולם, אין ספק כי ישראל גילתה את התחום ובפרט בהיבט הטכנולוגי. נכון להיום, יותר ויותר חברות טכנולוגיות שמבינות עניין, קושרות קשר ובוחרות להציג את נציגותן בישראל. לצד זאת, מובילה ישראל גם בהיבט הרפואי, אבל דווקא על זה פוסחים לא מעט אנשים ובוחרים לא פעם לעזוב את ישראל ולבצע את הליך השתלת שיער במדינה זרה. אז נוכח העובדה כי ישראל אכן מובילה בתחום השתלות השיער, אולי כדאי להבין כיצד להתקדם ולממש תהליך מוצלח דווקא כאן – בישראל.

השתלת שיער לגברים בישראל

הפרמטר החשוב ביותר אצל גברים הוא שיער- על כך אין וויכוח. על ההצלחה של לא מעט אנשים משפיעים כמה דברים, כמו אינטליגנציה, שכלתנות, מראה ואיך לא? שיער, כן שיער. אז באין שיער, המצב קשה וכך גם הביטחון העצמי. אם כן, חלק מההצלחה או מה שמשפיע עליה קשור גם בצמיחת השיער- כאמור, כשיש יותר ביטחון כך רמת ההצלחה אף היא תהיה גדולה מהרגיל. אז מה הקשר בין ביטחון לבין שיער? כשיש התקרחות, זה בהחלט יכול לפגוע בביטחון ובו זמנית לעשות את הדברים ההפוכים ובו זמנית לקבל את התוצאות ההפוכות. במצב הזה, מה שיכול להציל את הכול זו ההשתלה, היא זו שיכולה להשיב את הביטחון העצמי בצורה ניכרת.

השתלת שיער לנשים – מדוע הן סובלות מנשירה?

אז אם עד כה שוחחנו על השתלת שיער לגברים, עכשיו אפשר לדבר גם על נשירת שיער בקרב נשים. כאמור, אם גבר סובל מביטחון עצמי ירוד כאשר השיער עוזב אותו, על אחת כמה וכמה אישה הסובלת מנשירת שיער ובפרט בקדמת ראשה. כאן, כל אישה שרוצה להשיב את הביטחון לא תוותר ותבצע השתלת שיער בכדי לשפר את מצב הרוח ועל הדרך להשיב את הביטחון למקום הנכון. אז איך בוחרים איפה ועם מי להשתיל שיער? כמו בכל דבר, גם כאן, המלצות זה הכול, כמו כן, ניסיון ומוניטין. בחרתם מקום לעשות השתלת שיער? אם זה נכון לכם, בדקו כל מה שצריך אודות המשתיל אבל גם אודות הצוות המסייע. בכדי לדעת כי בחרתם משתיל טוב, חשוב גם לברר אודות השיטה בה הוא פועל, זה חשוב, כי השיטה היא זו שתקבע במידה רצינית ביותר את הצלחת ההשתלה. דבר נוסף קשור גם לציוד הנבחר – מעבר לשיטה ולניסיון, הציוד לא פחות חשוב וזה כולל את הציוד האיכותי ביותר.

בסיכום דבר, השתלת שיער הינו הליך שחשוב הן לנשים והן לגברים, למעשה, בכדי שההשתלה תהיה טובה, יש לתת את הדעת גם למשתיל עצמו וגם לציוד בו הוא משתמש. רוצים ליישם השתלה טובה על כל המשתמע מכך? אל תשכחו לעשות את כל הנדרש במסגרת סקר השווקים ותזכרו, ישראל בהחלט נחשבת למעצמה בהשתלות השיער – תנו לזה צ'אנס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf