השפעתם של וילונות לבית על האווירה

השפעתם של וילונות לבית על האווירה

זה יכול להיות מעבר לדירה חדשה או שדרוג הקיים. קירות צבועים אחרת, שולחנות וכסאות, מערכות ישיבה ואפילו חדר שינה- הרשימה קצרה מלהכיל. הכול כבר מוכן, הדירה נראית מדהים אבל עדיין משהו חסר בעין, מה זה כבר יכול להיות? איך זה שלמרות הכול הבית עדין מרגיש חסר והקירות מרגישים אף הם קרים?

בדיוק כאן רצינו לדבר אתכם על וילונות והשפעתם על הבית. רוצים להתאים את הווילונות לחדר האוכל, חדר השינה או אפילו חדר הילדים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת אודות וילונות והתאמתם על פי העיצוב הקיים.

וילונות לבית – איך בוחרים אותם כך שייצרו אווירה ביתית?

אווירה ביתית, אלו הן מילות המפתח עליהן אנחנו מדברים וכך כאשר בוחרים וילונות לבית עם תחושה חמימה מה שצריך לעשות זה למצוא משהו שאכן תורם או יתרום לאווירה בעתיד.

אוהבים את הסביבה האינטימית, החושנית? מחפשים משהו קצת מסתורי בעיצוב שלכם? כשמדברים על וילונות לחדר השינה שלכם ראוי שתחשבו שוב! זה קריטי כי אם אתם בוחרים וילון משי בצבעים כהים כמו סגול, בורדו ואפילו כחול עמוק אתם רחוקים מהאווירה האינטימית או הרומנטית עליה אתם חולמים.

כמו כן בעת בחירת וילונות משי בצבעים כהים אתם יכולים בהחלט להעצים את האווירה בבית, לתת אווירה ועדיין לפספס את הדבר החשוב שהוא האווירה החמימה שבית שלכם צריך.

רוצים להפיק אווירה חמימה בבית? אולי כדאי לכם לבחור ווילונות בהירים משמע ווילונות בצבעים חיים יותר, ורוד, לבן, ירקרק ואפילו צהוב בחלק מהמקרים. באמצעות השימוש בצבעים הנ"ל אין ספק שהווילון הנבחר יספק את התשובה ויעניק לכם את המראה החמים עליו בניתם מלכתחילה.

איך משלבים בין אווירה שמחה לבין אווירה נינוחה? משחקי צבעים ווילונות

כפי שהבנתם, אפשר בהחלט לשלב בין האווירה השמחה לבין האווירה הרגועה והחמימה אם כי השילוב אינו סותר את הדברים. אז איפה אתם תולים את הווילונות הצבעוניים? אולי בחדרי הילדים שלכם ואילו את הצבעים הבהירים אבל החלקים יותר בשאר החדרים- זאת בכדי להתאים בין היתר לעיצוב הכללי של כל חדרי הבית.

יש בהחלט וילונות שלא יתאימו לסלון כפי שהם לא יתאימו לחדר השינה ולראייה קחו וילון בצבע אדום עז לצד ספה מעור בצבע כחול – חיבור בין צבעים שמייצרים בדיוק את היפוכם של הדברים כאמור מראה ותחושה צעקנית שאינה מתאימה בהכרח לאופי הבית שלכם ולנינוחות ולרוגע שאתם רוצים להשיג.

וילונות לבית הם רק חלק מהעניין אבל כשבוחרים אותם ללא התאמה לשאר פרטי העיצוב הם הופכים לחלק נכבד! רוצים שזה לא יקרה לכם? כשאתם בוחרים וילונות התחשבו בריהוט הנמצא בחדר ובאווירה אותה תרצו לצור בסופו של דבר.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf