השלבים לקשירת מטפחות מעוצבות

השלבים לקשירת מטפחות מעוצבות

יש לא מעט נשים שאוהבות להצטייד במטפחות כחלק מאביזר אופנה מושלם לכל דבר! חלקן אוספות את שערן מטעמי צניעות וחלקן כאמור אוהבות את זה ומשתמשות בזה כחלק מההופעה הייצוגית שלהן.

כאמור, כל אישה מחפשת את המטרה שלה באותן מטפחות ומאפשרת לעצמה לשדרג את ההופעה בצורה מושלמת באמצעות כל מיני סוגי קשירות ודוגמאות מדהימות המתאימות לבגד, לאירוע ולאווירה עצמה.

אז איך אתן אוהבות את המטפחות שלכן? איזה קשר אתן מעדיפות? במאמר הבא ננסה להבין יחד מה מתאים לכן ביותר ואיך המטפחת הזאת יכולה בהחלט להפוך למשהו שהוא הרבה מעבר לטרנד חולף.

איך בוחרים מטפחות מעוצבות?

כפי שהבנתם, יש לא מעט מטפחות מעוצבות, השאלה היא איך אתן בוחרות אותן כך שתתאמנה לכל אירוע, לכל מסיבה או אפילו לחיי היום יום? מכיוון שיש לא מעט סוגים של אנשים, סגנונות של לבוש, סוג של בד ועוד זה בהחלט עניין שצריך לבחון בצורה מעמיקה יותר וכאן מוצגות לכן כמה וכמה אפשרויות שיכולות בהחלט לקחת את זה למקום המושלם ביותר, התאמת הבגד למטפחת או יותר נכון, התאמת המטפחת והקשירה בין היתר גם לאישיות שלכם.

ההצעה הראשונה היא לקחת את המטפחת הגדולה, לצור משולש, לקפל עוד קפל קטן בכדי להקטין את המשולש, את השפיץ הקטן דוחפים אל תוך הבובו ואז מה שנשאר זה רק לצלוב את 2 הקצבות. ניתן להצליב פעמיים או פעם אחת- כמה שאתן צריכות. את מה שנשאר הקצוות הנותרות לוקחים לאחור ומכניסים פנימה מתחת לכיסוי.

אפשרות נוספת היא לקחת את המשולש הקיים ולקשור את כל הקצוות לצד אחד ואז לקחת אותן ולהכניסן אל החלק האחורי, כאמור במיקום העורף.

כמו כן ניתן לקחת את המשולש, לקשור לצד אחד ומהקשירה לצור סוג של פרח, לפתוח אותו והנה לכן סוג של קשירה אחת מיני כמה וכמה קשירות.

מהי קשירה צרפתית ואיך מייצרים אותה?

קשירה צרפתית היא אחת מיני כמה עיצובים מושלמים כאשר בוחרים מטפחות מעוצבות. עם זאת חשוב מאוד להתאים את הבד לקשירה ולכן חשוב לבחור בדים יציבים אבל רכים ולא קשים כאשר בוחרים את הקשירה הזאת. (משי, או שיפון לא יתאימו לכך).

כדוגמא נדבר על מטפחת מסוג לונג, אורך 2 מטר על חצי מטר. מניחים את המטפחת על הברטון שהוא למעשה בסיס ששומר כי השיער לא יחליק ומתחילים לעצב את המטפחת על הראש.

מניחים את המטפחת על הצד, מושכים את שני הקצוות שיוצאות מצד אחד (שמאל או ימין) מבצעים קשר אחד, לאחר מכן את הקשר השני בצורת פרפר ואז שוב קשר שלישי המייצר פרפר. את הפרפרים פותחים והנה לכן קשירה מדהימה עם מטפחות מעוצבות מדהימות שבסופו של דבר תורמות למראה הכללי ומתירות גם לכן ליהנות מאניני האופנה העכשוויים.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf