השכרת ציוד ההגברה הכי טוב שיש

השכרת ציוד ההגברה הכי טוב שיש

מי לא מכיר את ההתלבטויות שיש בנוגע להקמה של אירוע חגיגי בו יש צורך בציוד הגברות מקצועי? לא פעם אנו שואלים את עצמנו שאלות שאנחנו לא ממש מבינים בתחומן – במיוחד בכל הנוגע לציוד הגברה, כזה שיפיק את המוזיקה, המנגינות והצלילים החדים והאיכותיים ביותר שאנו צריכים עבור האירוע שלנו.

צריכים לבצע השכרת מיקרופונים בת"א? בשוק יש לא מעט מותגים וחברות שמציעות השכרות ציוד והגברה לאירועים שונים, אך רק דרך beatparty תוכלו למצוא את כל הציוד האיכותי, המשתלם והיעיל ביותר עבור האירוע שלכם – תאורה, הגברה, מוזיקה ועוד! הכתובת היא היסוד 7 תל אביב.

מה הם מיקרופונים דינמיים?

מיקרופונים דינמיים הם מהסוג שרואים בדרך כלל על הבמה, כאשר הסאונד מרוכז ומכוון אל קדמת המיקרופון. אלה יכולים להתמודד עם צלילים חזקים יותר מכיוון שהם פחות רגישים לעוצמת הקול המגיע ממקור הקול – הפה. הם פחות רגישים לא רק לעוצמת הקול, אלא לנזק באופן כללי.

כאשר הסרעפת רוטטת ויוצרת לחצי קול, במיקרופונים דינאמיים הלחצים הללו מזיזים את המערכת הפנימית דרך השדה המגנטי של סליל התיל. זה למעשה מה שגורם לחשמל לזרום. כל המערכת הזו נקראת מתמר, והיא פועלת בצורה אחרת מהאופן בו מיקרופון קונדנסר פועל.

מיקרופון SHURE  הינו מיקרופון דינמי אותו תוכלו להשתמש במגוון רחב של אירועים ומסיבות. מיקרופון SHURE להשכרה תוכלו להשיג דרך beatparty, היסוד 7 תל אביב.

מה הם סוגי המיקרופונים שתוכלו להשיג דרך beatparty?

מיקרופון חוטי Shure SM 58 עשוי ממיטב החומרים והאלקטרוניקה המתקדמת ביותר, והוא משמש להופעות במה כבר עשורים רבים. הוא למעשה מהווה את הבחירה הנכונה ביותר ללהקות, זמרים ואירועי תרבות בכל העולם. המיקרופון הזה משמש כסטנדרט איכות עולמית לצורכי שירה, נגינה וכמובן דיבור ונאומים. הוא מסוגל להבליט את היופי והקסם שיש בקול האנושי שלנו, וכל מי שיעשה בו שימוש באירועים שלכם מייד יבחין בכך ולא יפסיק לשבח אתכם על הארגון המעולה.

במיקרופון מדגם SM 58 בנוי פילטר יעיל ביותר שמסוגל למנוע רעשי רקע, רוח ועוד הפרעות חיצוניות שעלולות להפריע לצלילים המקוריים אותם אתם תרצו להשמיע. כבר לא תצטרכו לחשוש לנשום תוך כדי שימוש במיקרופון. המיקרופון בנוי בצורה כזו שמגינה עליו מפני פגיעות וזעזועים, הוא בעל מבנה קשיח ממתכת חזקה ביותר שמבטיחה לכם רמת עמידות גבוהה במיוחד בתנאי במה וגם שטח.

דפוסי שימוש במיקרופון

הרבה מיקרופונים די פשוטים לשימוש. אתם פשוט מכוונים אותם לסאונד שאתם רוצים להשמיע, להקליט ולשדר, וזהו אתם על הגל! אמנם יש הרבה דרכים לשנות את הצלילים שהמיקרופון קולט וזאת על מנת להשמיע צלילים בצורה איכותית ויעילה יותר לכל סוג של אירוע.

תחשבו על כך שכאשר זמן נמצא על הבמה, יש הרבה רעש סביבו ובמיוחד מולו, אלו שמריעים ומוחאים כפיים. לכן על הרמקול לבודד את הרעשים הללו מהצלילים הרצויים של הזמר וכן הוא עצמו צריך להשתמש בטכניקת דפוס שימוש כזו שתפחית ברמה המרבית את הרעשים החיצוניים.

אם אתם חושבים על השכרת מקרופונים בת"א, יש רק מקום אחד לעשות את זה דרכו. Beatparty מציעה לכם מגוון של אביזרי הגברה לאירועים מכל סוג, כמו גם מיקרופון SHURE להשכרה. בואו אל היסוד 7 תל אביב ותראו בעצמכם.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf