השכרת יאכטה ביוון: חוויית יוקרה במיקום ימי מרהיב

השכרת יאכטה ביוון: חוויית יוקרה במיקום ימי מרהיב

אוהבים את הים? החופשות שלכם בנויות סביב הגלים? מחפשים לבלות חופשת ים איכותית וייחודית ביוון? השכרת יאכטה ביוון תעניק לכם חופשה מהנה ובלתי נשכחת, עם חוויה יוקרתית במיקומים ימיים מרהיבים.את ההפלגות תוכלו לשלב עם קונספט ייחודי שקוסם לכם.

ליהנות מחופשה ביוון על יאכטה

השכרת יאכטה ביוון תעניק לכם חופשת בוטיק מפנקת וחלומית, המשלבת הפלגות במי הים התיכון בין איי ייוון, בין מפרצונים עוצרי נשימה, עגינה בחופים קסומים, טיולים באיים, אוכל טוב, שחייה, שנרקול ועוד. כל זאת על יאכטה חדישה ומפנקת עם תאים זוגיים, שלכל אחד מהם יש בשירותים ומקלחת, וכן עם סלון מרווח ומטבח מצויד. זאת לצד ארוחות בוקר עשירות וארוחות צהרים או ארוחות ערב עם תפריט שנקבע במיוחד עבורכם.

הפלגות כאלו מתאימות למגוון רחב של קהלים: למשפחות עם ילדים, קבוצת חברים, לחופשה רומנטית בשניים ועוד. בנוסף לכך, ניתן לבחור חופשה על יאכטה ביוון עם קונספט מיוחד שמתאים לכם.

 חופשה על יאכטה ביוון בקונספט שלכם

השכרת יאכטה ביוון מוצעת כחופשה עם קונספט ייחודי, שיכול להיות חלק מחבילות מובנות המוצעות על ידי חברת השכרות, ואפילו קונספט מיוחד משלכם. בין היתר תוכלו לבחור בחופשה על יאכטה עם הקונספטים הבאים:

  • הפלגת שחייה-  הפלגה ביאכטה בין איי יוון, השמה דגש מיוחד על חוויות שחייה מיוחדות בחופים ובמפרצונים הכי יפים שיש. הפלגה זו יכולה להיות מלווה בהדרכות שחייה עם אימונים על בסיס יומי.
  • צלילה חופשית- מי שרוצה לחקור את מה שיש מתחת לפני הים, יוכל לבחור בהפלגה השמה דגש על צלילות חופשיות המלוות במדריך צלילה חופשית מוסמך. זאת, באתרי צלילה מרהיבים באיי ייוון השופעים חיים ודגה, ועם אפשרות לקבלת הסמכה בצלילה חופשית.
  • הפלגה קולינרית- אוהבים לשלב את חופשת הים שלכם עם אוכל טוב? מה דעתכם על הפלגה קולינרית הכוללת סיורים בשווקים תוססים וצבעוניים לליקוט מרכיבים איכותיים, עבור ארוחות שיבושלו יחד עמכם באותו היום על היאכטה עם טבח מקומי ועם הרבה טיפים ואוכל יווני אותנטי משובח.
  • הפלגת צילום- אם את אהבתכם לים אתם מבטאים בצילומים מרהיבים, תוכלו לבחור בקונספט של הפלגת צילום באתרים פוטוגניים, מרהיבים ביופיים, עם הפלגות וסיורים שישולבו בהדרכות צילום מקצועיות.
  • יוגה ומדיטציה- מבקשים ליהנות מהפלגה הכי שלווה ומרגיעה שרק אפשר? תוכלו לבחור בקונספט ייחודי של הפלגות המשלבות אימוני יוגה ומדיטציה בהתאמה אישית, לצד אפשרות להפלגה על בסיס צמחוני או טבעוני.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf