השיטה היעילה של השכרת אוטובוסים לאירועים

השיטה היעילה של השכרת אוטובוסים לאירועים

אירוע כמו חתונה או בת מצווה זוהי שמחה גדולה ולכן קרובי המשפחה והחברים רוצים מאד להגיע כדי לשמח את החוגגים. עם זאת לעיתים מקום האירוע הוא במרחק גיאוגרפי גדול ולכן נוצר קושי בנושא הלוגיסטיקה.

חשיבה על הסעה לאורחים

אחת האופציות האפשרויות כדי להקל על הנושא הלוגיסטי היא תיאום של הסעה באוטובוס של יואב הסעות עבור כל המוזמנים. זוהי שיטה יעילה של השכרת אוטובוסים לאירועים שמתאימה למצבים שבהם החתן והכלה גרים בישובים מרוחקים מאד זה מזה והם תיאמו חתונה באולם ליד אחד מהישובים הללו, או באמצע הדרך.

אנשים שאינם מכירים את הסביבה הגיאוגרפית ובמיוחד אנשים מבוגרים אינם מעוניינים לנסוע למרחקים ארוכים בחשיכה בדרכים לא מוכרות ולכן כאשר יש הסעה ממרכז העיר כגון: הסעות בקרית אונו או ממקום אחר שהוא נוח להגעה ועד האולם, זוהי אופציה נפלאה עבורם ולכן הם מאשרים את הגעתם למסיבה הגדולה.

החתן והכלה מבינים את החשיבות הגדולה של השכרת אוטובוסים לאירועים ולכן הם בוחנים אפשרות זו מבעוד מועד ומעבירים לאורחים את מלוא הנתונים כדי שהאורחים שנושא ההסעה רלוונטי עבורם, יתווספו לרשימת הנוסעים.

תיאום הסעה לחתונה

הסעה לחתונה היא גם אופציה נוחה מאד עבור הצעירים אשר אוהבים לשתות אלכוהול באירועים. כיוון שלאחר ששותים לא נוהגים, נוח מאד לצעירים הללו לעלות לאוטובוס בתום האירוע וכך להגיע הביתה בשלום. בדרך זו הם לא צריכים למנות נהג תורן שאינו שותה ולחלופין הם לא נוהגים בצורה שמסכנת אותם ואת שאר הרכבים והולכי הרגל בדרכם.

אוטובוס חדיש עבור ההסעות לאירועים

לצורך השכרת אוטובוסים לאירועים של יואב הסעות, מתאמים הגעה של אוטובוס חדיש אשר מאפשר נוחות מרבית של נסיעה נעימה ובטוחה לכל הנוסעים. מדובר באוטובוס מרווח שיש בו מושבים נוחים ביותר והנוסעים מרגישים שהם נעים בחללית קלילה ומהר מאד הם מגיעים ליעד.

לוגיסטיקה עבור ההגעה לאירוע

כדי ליצור יעילות מקסימלית המארחים מזמינים אוטובוס למועד האירוע, מעבירים לנציג של חברת האוטובוסים את כל המידע לגבי המיקום ושעות האירוע. כמו כן הם מעבירים לו רשימה שמית של המשתתפים אשר הביעו את רצונם להגיע באמצעות ההסעה.

הצוות הלוגיסטי של יואב הסעות בוחן את צפי זמן ההגעה לאור הפקקים בשעות הללו ובהתאם לכך קובעים את זמן היציאה מהעיר. כל הנוסעים מקבלים הודעות מראש לגבי שעת הגעת האוטובוס לחניון ספציפי כמו חניה גדולה של הקניון או של בתי הקולנוע והם אמורים להחנות שם את הרכבים שלהם ולעלות על האוטובוס.

נסיעה לאירוע

ביום האירוע ובשעה שנקבעה מראש, הנהג האחראי מוודא שכל המוזמנים שנרשמו להסעה אכן הגיעו ועלו על האוטובוס וכך הוא יוצא לדרך. לאור המיומנות הרבה שלו הוא מסיע את האוטובוס בבטחה ומגיע במועד לאולם. הוא קובע מראש עם האורחים כי בשעה מסוימת בתום האירוע, לדוגמה בחצות כולם חוזרים לאוטובוס והוא יחזיר אותם לחניון שבו הם השאירו את הרכבים שלהם.

אם אתם מתכננים בקרוב אירוע, נשמח לתאם עבורכם את ההסעה. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf