השוואת מחירי סלולר – כמה תעלה לכם חבילה עם נפח גלישה גדול?

השוואת מחירי סלולר – כמה תעלה לכם חבילה עם נפח גלישה גדול?

הטלפון הנייד שלנו מציע אינספור שימושים, שמסבירים מדוע הוא צמוד אלינו בכל שעות היום (ולעיתים גם בלילה). גלישה באינטרנט היא ללא ספק אחת הפעולות המשמעותיות והנפוצות ביותר. אינספור נתונים יעידו על כך: למשל, העובדה שכיום אחוז הכניסות לאתרים דרך המובייל גבוה מהאחוז המקביל של כניסות ממחשבים. לכן סביר מאוד להניח שתרצו שחבילת הסלולר שלכם תגיע עם נפח גלישה גדול ככל שניתן, והשמיים הם הגבול מהבחינה הזו.

אתר ויגוס (Vigos), המשווה עבורכם מחירי סלולר, תקשורת, טלוויזיה ועוד, יוכל לכוון אתכם לעבר החבילה האידיאלית במחיר הנוח ביותר האפשרי. ויש לו עוד כמה יתרונות חשובים, אליהם נתייחס במאמר הנוכחי.

למה בכלל צריך נפח גלישה גדול?

אופי השימוש שלנו כיום בטלפונים חכמים מסביר במידה רבה מדוע הגודל כן קובע מבחינת נפח הגלישה. פעולות רבות שאנחנו מבצעים בסמארטפונים "תופסות" נפח גלישה רב, כאשר הדוגמה המובהקת ביותר היא צפייה בסרטונים.

אם גם אתם רואים נטפליקס בטלפון מכל מקום או מעבירים את הנסיעות ברכבת בצפייה בקליפים מוזיקליים ביוטיוב, אתם עלולים לגלות שהחבילה שלכם מתרוקנת מהר מאוד.

אפליקציות אחרות שתופסות נפח גלישה רב הן Facebook, TikTok, Waze, Zoom, Skype ואחרות.

כאן בדיוק ויגוס נכנסת לתמונה

זה לא סוד שמחירי חבילות הסלולר בישראל ירדו משמעותית בשנים האחרונות, במקביל לעלייה בנפח הגלישה המוצע. אבל עדיין יש הבדלים משמעותיים בתנאי החבילות השונות ובמחיריהן. ויגוס הוא האתר שיעשה לכם סדר בבלאגן, עם השוואת מחירי סלולר במינימום מאמץ מבחינתכם.

האתר מקיים שיתופי פעולה עם חברות הסלולר הבולטות בישראל ומוכר את החבילות שלהן, ללא הטיה לכאן או לכאן. מנקודת המבט של הלקוח הוא יכול לבצע את תהליך ההשוואה והרכישה בלחיצת כפתור, בכל מקום ובכל זמן, וליהנות משירותים נוספים דוגמת "תזכר אותי" לקראת סיום חבילה או עליית מחירים, או "נתק אותי" שישלח את בקשת הניתוק עבורו לחברה הרלוונטית.

לא חייבים לשלם הרבה על נפח גלישה

השוואת המחירים פשוטה מאוד.  לאחר שנכנסים לאתר ובוחרים בין חבילה ליחיד או לזוג ומעלה, בוחרים את הנפח הרצוי: בסטנדרטים של היום, אתם בהחלט יכולים לשאוף לחבילה בת יותר מ-101 ג'יגה בייט (!).

האתר יציג לכם את ההצעות הרלוונטיות בהתאם לפרמטרים דוגמת נפח הגלישה, תנאי החבילה (דקות שיחה, SMS), דמי חיבור, מחיר כרטיס SIM, שירותים נוספים ועוד. את החבילות אפשר למיין בהמשך לכך על פי פרמטרים שונים, כך שתוכלו לבחור על פי מה שחשוב לכם ביותר.

במעמד הזה תוכלו כבר לגלות שיש בהחלט חבילות שמציעות מספר נפח גלישה עצום בגודלו במחירים מינימליים. למעשה, במצב הדברים הנוכחי בישראל בכל מקרה אתם צפויים לשלם רק כמה עשרות שקלים בחודש על חבילה עמוס בנפח גלישה, בדקות שיחה, בהודעות ובצ'ופרים אחרים.

אז למה אתם מחכים? חבילת הסלולר האידיאלית עבורכם, עם נפח הגלישה הגדול ביותר והמחיר הנוח ביותר, זמינה עבורם בכמה לחיצות כפתור.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf