הרמת גנים מכורים – המשאיות של ״ירק השדה״ מציפות את העיר

הרמת גנים מכורים – המשאיות של ״ירק השדה״ מציפות את העיר

בשנה האחרונה המשאיות של חברת ״ירק השדה״ הציפו את רחובות העיר רמת גן. בכל פינה אפשר להבחין בקרטונים ובקופסאות של החברה המשווקת ירקות ופירות מהחקלאי לצרכן, וכמעט כל רמת גני מכיר את ״ירק השדה״ ששולחת לבתים של הצרכנים תוצרת חקלאית משובחת ישירות מהחקלאי.

אם גם אתם חובבי בישול, אתם בוודאי יודעים כמה קשה להשיג היום פירות וירקות טריים. משלוחי פירות וירקות באינטרנט ברמת גן הפכה לפעולה לא קלה, והסחורה שתמצאו בסופרמרקטים ובשווקים? מיובאת לרוב מאסיה או מאירופה. מדובר בירקות ופירות קפואים באיכות ירודה. אז אם הבריאות חשובה לכם ואתם מחפשים תוצרת טרייה שתגיע אליכם מיד לאחר הקטיף, ״ירק השדה״ היא הפתרון המושלם עבורכם.

מי שעומד מאחורי ״ירק השדה״ היא משפחת כהן – דור שלישי למשפחת חקלאים ישראלית ותיקה, המגדלת מגוון ירקות ופירות בשטחים החקלאיים שבמושב תלמי יוסף שבדרום וברמת השרון.

המותג ״ירק השדה״ הפך לפופולרי במיוחד בקרב תושבי רמת גן. ראשית, בשל המבחר העצום שיש לחברה באתר האינטרנט שהיא מפעילה (Hasade.co.il): לצד הירקות והפירות שכולנו מכירים, תוכלו למצוא שם 20 זנים מיוחדים של עגבניות כמו למשל עגבניית עידן, קישואים בכל מיני צבעים וגדלים, מלפפונים ייחודים כמו מלפפון בייבי ומלפפון יפני, תירס לבן ופירות אקזוטיים כמו אננס ופפאיה אורגנית אאורה ללא גרעינים. החברה אף מגדלת גידולים בהזמנה מיוחדת לפי הרצון של הלקוחות.

שנית, התושבים בעיר נהנים מהתוצרת הטרייה שמגיעה ישר מהקטיף עד הבית, ללא הצורך לבזבז זמן בנסיעה בפקקים ובעמידה בתור בסופרמרקט. משלוחי פירות וירקות ברמת גן – הירקות והפירות הם באיכות הגבוהה ביותר והטעם? פשוט מושלם!

בנוסף לאתר האינטרנט של החברה, אתם מוזמנים להגיע לשוק האיכרים ברמת השרון, לפגוש פנים מול פנים את החקלאים המסורים של המשק, ליהנות מקטיף כלניות בתקופת החורף או מקטיף חמניות בתקופת הקיץ והכי חשוב – לרכוש ירקות ופירות טריים ומשובחים.

צילום: ירק השדה 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf