הקמת אתר אינטרנט – שלב אחרי שלב

הקמת אתר אינטרנט – שלב אחרי שלב

אז החלטתם בשעה טובה לבנות אתר אינטרנט. אתם באמת לא יכולים להסתדר היום בעולם העסקי בלי ייצוג וירטואלי מכובד, וייצוג וירטואלי זה אתר יפה או חנות אם יש צורך בכך, בכדי שמי שמחפש אתכם יוכל למצוא אתכם ואת השירותים או המוצרים שלכם. יש שלבים שונים בבניית אתר אינטרנט שצריך לעבור, והנה השלבים הללו אחד אחרי השני:

השלבים:

  • בחירת חברת בניית אתרים – הקמת אתר אינטרנט מתחילה עם בחירת החברה המתאימה. היא צריכה להיות עם ניסיון, עם יכולות ועם קבלות, וכדאי שזו תהיה חברה שמספקת כמה שיותר שירותים.
  • הגדרת שוק – עוד לפני שאתם מגיעים לשלב בניית האתר עצמו, אתם צריכים להגדיר את קהל היעד ואל מי הוא יפנה. זה משליך על סגנון הכתיבה, על הצבעים והעיצוב בכלל ועל המראה הכללי שלו. אתם צריכים לדעת את מי אתם רוצם וגם את מי אתם לא רוצים שיגיע לאתר.
  • הגדרת יעדים – יש יעדים שניתנים להגדרה שלא כמו מטרות כלליות שאי אפשר למדוד. חשוב להחליט לפני כן מהם היעדים המדידים (לדוגמא: שתוך שנה 50% מההכנסות של העסק יהיו באמצעות האתר, שבתוך שנתיים ייכנסו אל האתר מידי חודש 10,000 גולשים וכדומה)
  • מחקר מתחרים – אתם כידוע לא לבד ברשת ובשביל לדעת לעשות את הדברים בצורה טובה, אתם צריכים לדעת מי הם המתחרים שלכם ומה יש להם באתר שלהם. אתם צריכים להתחשב במצב השוק ולהגיב בהתאם.
  • אפיון – בשלב הבא צריך לאפיין את האתר, מה יהיה בו, מה תהיה היררכיית התוכן בו, אילו קטגוריות הוא יכלול, האם הוא יהיה אתר תדמיתי או גם ימכור משהו, מהן הדרישות הפונקציונאליות ממנו וכדומה.
  • מחקר ביטויי מפתח – רגע לפני שצוללים לאתר עצמו ובעיקר לתוכן שיהיה בו, צריך לערוך מחקר ביטויי מפתח ואת זה אפשר לעשות באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. למה צריך את זה? כדי שתדעו באילו תכנים להשקיע, מה אנשים מחפשים וכמה חיפושים יש על ביטויים רלוונטיים לאתר שלכם.
  • בחירת חברת אחסון ודומיין – יש חברות אחסון רבות שיוכלו לאחסן את האתר שלכם. חשוב לבחור חברה טובה עם שירות לקוחות טוב, כדאי שהאחסון יהיה בישראל אם האתר הוא בעברית ומיועד לגולשים בארץ. צריך גם לבחור דומיין שיהיה עם איזו שהיא רלוונטיות לאתר או לעסק ויש חברות שמוכרות דומיינים בהם תוכלו לנסות ולראות האם הדומיין שאתם מחפשים ורוצים פנוי.
  • עיצוב האתר – בשלב הבא יעוצב האתר צורה מקצועית ואם צריך גם לתכנת אותו, ייכנס לתמונה איש המקצוע שמומחה בקוד.
  • העלאת תכנים – תכנות מקצוע זה חשוב ועיצוב מרהיב זה מצוין, אבל צריך גם להעלות תכנים לאתר, תכנים רלוונטיים ומועילים.

אחרי הכול חשוב לדעת, שאם לא משווקים את האתר, אם לא מפרסמים אותו בדרכים שונות, הוא עלול לשכב לו אי שם ברחבי המרשתת בודד וגלמוד.

צילום: www.gettyimages.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf