הקייטנות הכי מיוחדת לילדים בישראל

הקייטנות הכי מיוחדת לילדים בישראל

החופש הגדול נמצא ממש מעבר לפינה? זה הזמן בו אתם צריכים להתחיל לחשוב על הקייטנה אליה תרשמו את ילדכם. קייטנה תאפשר לכם ההורים לשמור על שגרת היום הרגילה, בעוד הילדים יצברו חוויות מדהימות. חשוב להגיד כי קייטנה היא אינה בית ספר, מדובר על מקום בו הילדים יעשו כל מה שהם רק רוצים. זה הזמן להכיר את הקייטנה הכי מיוחדת בישראל בשביל הילדים. קייטנה שמביאה איתה משהו קצת אחר בהשוואה לכל הקייטנות הרגילות שבוודאי שמעתם עליהן. אנו מדברים כמובן על "קייטנה על גלגלים" שנותנת לכל ילד וילדה חוויה מושלמת. מה הופך את הקייטנה הזו להיות הקייטנה הכי מיוחדת בישראל? הינה חלק מהסיבות שהולכות לשכנע אתכם.

 

קייטנה איכותית וותיקה

אין סיבה שתסמכו על קייטנות חדשות, כאלה שעדיין לא גיבשו לגביהן דעה חד משמעית. קייטנה על גלגלים פועלת שנים רבות, כך שניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות. עד כמה צמחו בקייטנה בוגרים רבים, כעת הגיע הזמן להכניס אליה גם את ילדכם. זה לא פשוט לתפעל קייטנה, לכן הקייטנות הוותיקות הן הטובות ביותר. תוכלו להיות רגועים כאשר אתם מכניסים את ילדכם לאחת מהקייטנות הוותיקות שפועלות שנים ארוכות. אל תתפשרו על העניין הזה, הוא יכול לעשות את כל ההבדל.

 

בכל יום אטרקציה שונה

אין מקום ספציפי אליו הילדים מגיעים, ובו הם מבלים את מרבית הזמן בקייטנה. צוות הקייטנה אוסף את הילדים, ובכל בוקר נוסעים לאטרקציה אחרת ומיוחדת במינה. מה שאומר שהיום הבא לעולם לא יראה כמו היום הקודם, כל הזמן יש פעילות מגוונת. מה שהילדים לא ראו במהלך השנה, הם יראו במהלך חודשי הקיץ בקייטנה. ברגע שמבקרים במקומות רבים, כמות הזיכרונות הופכת להיות מהותית. בשונה מכל קייטנה אחרת שתהיה משעממת, ולא באמת תביא איתה בכל יום אטרקציה חדשה.

 

מדריכים מנוסים ומיומנים

המדריכים יהיו הדמויות הדומיננטיות ביותר עבור ילדכם במהלך ההימצאות בקייטנה. הצוות של קייטנה על גלגלים הוא צוות מנוסה, כזה שלא תמצאו בקייטנות אחרות. הצוות שמגיע לקייטנה עובר את כל ההכשרות הייעודיות טרם תחילת הקייטנה עצמה. כל איש צוות נבחר בקפידה, ומחויב לעמוד בדרישות אותן הנהלת הקייטנה קובעת מראש. גם כאן תוכלו להיות בטוחים כי יש דמות אחראית שמפקחת על הנעשה בפעילויות עצמן.

 

חשיפה לעולמות תוכן רבים

אנו מודעים לעובדה כי לכל ילד ולכל ילדה יש את התחביבים שלהם בהתאם להעדפותיהם האישיות. האם זה אומר שהם צריכים להתפשר בעת ההרשמה לקייטנה? בוודאי שלא. באמצעות קייטנה על גלגלים ניתן לקחת את ילדכם למקומות רבים, כך שבטוח הם ימצאו משהו שהם אוהבים. בו בזמן הם יכולים לגלות עולמות תוכן חדשים שלא הכירו קודם לכן. הקייטנה תהפוך את חודשי הקיץ לחודשים הכי טובים והכי משמחים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf