הצילו! המחשב שלי מת!

הצילו! המחשב שלי מת!

זה יתחיל ביום עבודה רגיל: אתם תכינו לכם את הקפה שאתם רגילים לשתות, תקרבו את הכיסא לשולחן, תפתחו את המחשב הנייד או תדליקו את הנייח – ופתאום לא יקרה כלום.. צג המחשב לא יידלק כמו תמיד, לא ישמע צליל של תוכנת החלונות המוכרת שעולה עם המסך, ואולי ישמעו צלילים לא מוכרים וחשודים שיעידו על תקלה במחשב.

אז תדליקו שוב ושוב את המחשב, תבדקו אם הכול מחובר ובמקום, ואולי אפילו תחליפו מסך. אבל לשווא, היום נהרס! המחשב שלכם עם כל מה שיש בו – שבק חיים והבנתם שלא דאגתם לשחזור מידע חיצוני.

אז כיצד מתמודדים עם מקרים כאלה?

מי שעובד מול מחשב שעות רבות, או מי שנעזר במכשירים כאלה ואחרים ושומר את כל מה שחשוב במחשב, ירגיש חוסר אונים כאשר ישנה תקלה, בעיקר אם יש לא מעט תכנים, קבצים, מסמכים ושאר פריטים ששמורים במחשב וכעת נעלמו. במקרים כאלה דרוש תיקון וגם שחזור מידע.

בכול הנוגע לשחזור מידע – איך זה עובד?

שחזור מידע נעשה על ידי מומחים שיודעים לשחזר קבצים, תכנים ומסמכים, סרטונים, תמונות והקלטות, ועושים בצורה הנכונה ביותר גם במחשבים שנהרסו וגם מכאלה שנלקחו מאדם פרטי, חברה או עסק. השחזור מתאים גם לאנשים פרטיים וגם לגופים גדולים כמו בית משפט או חוקרים במשטרה.

בכול מקרה, המומחים הם אנשי מקצוע אשר למדו את התחום, לכן הם יוכלו לבצע שחזור מסוגים שונים. המומחים יכולים להציל את המחשב שלכם או לפחות את מה שנמצא בתוכו ולבצע שחזורים בצורה טובה.

אם המחשב שלכם שבק חיים: בוודאי תצטרכו שיחזור כרטיס זיכרון, שחזור קבצים, ואולי תצטרכו תיקון ושחזור מידע מדיסק קשיח או כל שירות אחר.

כשאתם בוחרים את אנשי המקצוע – כדאי לשים לב לדגשים הבאים:

שימו לב כי שמומחים יש מעבדה גדולה ומאובזרת המספקת שירותים מתאימים לצרכים שלכם.

בחרו את המומחים שיכולים להציע לכם אחוזי הצלחה גבוהים עם מחיר נוח או פטור מתשלום במידה ולא הייתה הצלחה כלל.

בחרו אנשי מקצוע מנוסים שמספקים שירות שחזור הכולל רשימת קבצים שנמצאו וקבלת מידע איכותי מהמחשב.

שימו בל כי לחברה יש תקני אבטחת איכות וכי מדובר במומחים שקיבלתם אודותיהם המלצות מלקוחות שכבר קיבלו את השירות והיו מרוצים.

אז אם המחשב שלכם שבק חיים – חשוב לא להתייאש. מומחים בשחזור מידע ושיחזור דיסק קשיח יבצעו את כל הפעולות הנכונות כדי לספק לכם מקסימום תוצאות וחזרה לשגרה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf