הפקת סרט תדמית לעסק מצליח

הפקת סרט תדמית לעסק מצליח

גולשים וצרכני מדיה דיגיטלית נחשפים למידע העצום הקיים ברשת האינטרנט מדי יום ביומו. פעמים רבות הם מדלגים על טקסטים ארוכים וסרטונים שהם בני יותר מ-3 דקות. כדי שעסק יצליח לחדור אל לבם של הגולשים ולגרום להם לשים לב למוצרים והשירותים שהוא מציע, עליו לפעול בדרך מקורית, קצרה וקלילה. הפקת סרט תדמית מציעה בדיוק את הדרך הזו. סרט תדמית קצר של דקה שבו משולבים שחקנים לצד אנימציה טובה המושכת את העין, פשוט עושה את העבודה. כך שכל מה שבעל עסק צריך לעשות הוא לפנות לסטודיו להפקת סרטי תדמית.

איך מפיקים סרט תדמית?

הפקת סרט תדמית -hamatov מתרחשת בכמה שלבים שכדאי להיות מודעים אליהם:

1. השלב הקודם להפקה.

בשלב הראשון צוות ההפקה נפגש עם בעל העסק ולומד כמה שיותר על מבנה העסק, היתרונות שלו והמסר שהוא מעוניין להעביר לצופים באמצעות הסרטון. לאורך הפגישה מגבשים את מטרות הסרט והמבנה הראשוני שלו.

2. מכינים תסריט שיווקי.

בשלב הזה מכינים תסריט לסרט התדמית, בוחרים אתר צילומים ומלהקים שחקנים. לצד הכנת התסריט אוספים גם את כל החומרים שיש: קטעי וידאות, פרסומים אשר עברו אישור, צילומי סטילס ועוד. כשכל החומר מוכן, יש עם מה לעבוד.

3. ההפקה בפועל.

לאחר שכל החומרים מוכנים ויש לוח זמנים מוכן, הצוות יוצא לדרך ומבצע צילומי וידאו וסטילס בשטח. בסיום ההקלטות מביאים את כל החומרים לאולפן כדי להקליט קטעי קריינות, מוסיפים גרפיקה וקטעי אנימציה לפי הצורך.

4. עריכה ראשונית ומתקדמת.

בשלבים אלה מבצעים עריכה לכל החומרים שצולמו והוקלטו. בהתחלה מבצעים עריכה ראשונית גסה ומוציאים את כל הקטעים המוצרים (בכל זאת, בדרך כלל מדובר בסרטון של דקה בלבד). זהו גם השלב שבו מתייעצים עם הלקוח ומקבלים ממנו הערות. לאחר מכן מתבצעת עריכה מעמיקה יותר של שילוב כתוביות, כותרות, אפקטים, הוספת קטעי קריינות, אנימציה, עיצובים גרפיים ועוד.

5. הבאה לשידור.

זהו השלב הסופי שבו מכינים את סרט התדמית לקראת שידור והפצה. ישנם מקרים שבהם מפיקים כמה גרסאות לסרט, ובסופו של דבר מתאימים אותו לפלטפורמות השיווק השונות כמו סלולר, תפוצת דואר אלקטרוני, פרסום ברשתות החברתיות ועוד.

היתרונות שבסרט תדמית איכותי

כל מי שבוחר להפיק סרטון תדמית שיווקי עבור העסק שלו, אינו מצטער על כך. להפקת סרטוני תדמית קיימים יתרונות משמעותיים. דבר ראשון, מדובר בסרטון קצר וקליט שמושך את תשומת לבם של הגולשים העמוסים במידע רב בלאו הכי שאליו הם נחשפים מדי יום. השילוב הנכון בין האנימציה לצילום וידאו, לצד כתוביות וקריינות איכותית, כל אלה כובשים את עין הצופה. דבר שני, סרטון קצר ותמציתי מחליף חוברות הדרכה ארוכות ומסורבלות והסברים על מוצר או שירות שאף גולש לא יעצור כדי לשמוע. הסרטון מדבר אל הלב ומאפשר להעביר את היתרונות של העסק בצורה קצרה וברורה. דבר שלישי, סרט תדמית טוב תורם לחשיפה ברשת. גוגל מתעדפת אתרים עם סרטונים למקומות הראשונים, ואם מפיצים את הסרטון ברשתות החברתיות והוא באמת נוגע לקהל הרחב, הגולשים ישמחו לשתף אותו. מעבר לכך, הפקת סרט תדמית אינה מצריכה משאבים רבים, והיא מתאימה לתקציב של חברה ותיקה ומתחילה כאחד. כך או כך, התועלת בסרטים אלה היא עצומה, שכן הם מגדילים את אחוזי הפניות והמכירות.

בעלי עסקים רבים לא טועים כאשר הם מזמינים סרט תדמית מסטודיו הפקת סרטונים hamatov. מדובר בסטודיו איכותי הפועל בתחום השיווק במשך שנים רבות. הצוות המקצועי מעניק יחס אישי לכל לקוח שמגיע כדי להפיק את סרטון התדמית הייחודי שלו במטרה לבלוט בנוף ולשווק את המוצר או השירות בדרך מקורית.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf