הפקת וידאו קליפ ב-2020, האם צריך סטודיו?

הפקת וידאו קליפ ב-2020, האם צריך סטודיו?

וידאו קליפ עבור זמרים, להקות ואומנים בכלל הוא כלי שיווקי לכל דבר, כיום מפיקים קליפים גם לאירועים משפחתיים ועסקיים כדוגמת קליפ בת מצווה. הפרסום שווידאו קליפ יכול להביא, לצד השמעות ברדיו, במדיה הדיגיטלית והופעות, הוא אדיר. הדבר נכון במיוחד עבור אומנים צעירים או זמרים בתחילת דרכם שזקוקים לחשיפה על מנת להזניק את הקריירה שלהם. לכן, חשוב כל כך שווידאו קליפ ייעשה בצורה מקצועית ויראה מהוקצע ואיכותי.

מאז כניסת הטלפון הסלולרי לחיינו, ועם התקדמות המצלמות הנמצאות בתוכו ותוכנות העריכה הביתיות הזמינות לכל בחנויות האפליקציות, אנשים רבים סבורים כי ניתן לערוך ולהפיק וידאו קליפ איכותי ומקצועי גם בעזרים הביתיים הללו. רבים מנסים, משחקים קצת עם המצלמה ועם תוכנת העריכה במחשב. עם זאת, פעמים רבות מאוד התוצאה אינה טובה מספיק לצורכי שיווק, חשיפה וקידום העסק או האומנות וכל הזמן והאנרגיה שהושקעו בכך יורדות לטמיון.

סטודיו להפקת וידאו קליפ

הדרך המקצועית והנכונה ביותר לעשות הפקת וידאו קליפ גם בשנת 2020 היא להיעזר בשירותיו של אולפן הפקות מיומן ומנוסה. באולפן הפקות כזה תמצאו ציוד משוכלל ומתקדם הכולל, בין היתר, מצלמות HD חדישות, ציוד תאורה מגוון, מערכת הגברה ממוחשבת, חדר בקרה מאובזר, חדר עריכה, אולפן מסך ירוק להשתלת רקעים שונים בתוך סרטון הווידאו ועוד. כמו כן, באולפן הפקות מקצועי תמצאו לרוב חדרי איפור, חדרי המתנה ומנוחה לצוות, מטבחון ולובי מרווחים ועוד. הכל כדי שהפקת הווידאו קליפ שלכם תעשה בצורה הטובה, האיכותית והמתקדמת ביותר.

הפקת וידאו קליפ מא' ועד ת'

כאשר אתם בוחרים להפיק, לצלם ולערוך את הווידאו קליפ שלכם באולפן הפקות מקצועי אתם גם מקבלים ליווי לכל התהליך. הליווי מתחיל עוד בשלב החשיבה המשותפת ויצירת הקונספט של הווידאו קליפ, דרך צילום הסרטון בלוקיישנים השונים, כולל עבודה עם צלם ובמאי מקצועיים, וכלה בעריכת הווידאו קליפ באולפן עריכה מקצועי. האיכות שתקבלו בתום תהליך שכזה היא איכות יוצאת דופן וגבוהה לעומת מה שתקבלו בבית או באולפני הפקות חובבניים.

כאשר אתם פונים לאולפן הפקות כדאי מאוד לברר טרם החתימה על החוזה מה השירותים שהאולפן יכול להציע לכם ומה החבילות השונות הקיימות באולפן. אולי אתם זקוקים רק לעריכה של סרטון קיים או שאולי יש לכם כבר קונספט אבל אתם זקוקים לצילום ועריכה מקצועיים? אם אתם זקוקים לצילום בכמה לוקיישנים השירות והמחיר שתקבלו יהיה שונה ומותאם לעומת וידאו קליפ שמצולם רק בלוקיישן אחד. לכן, חשוב מאוד לברר את כל הנושאים הללו עוד לפני תחילת העבודה המשותפת.

הפקת וידאו קליפ במתחם האולפנים המתקדם של חברת סאן וידאו מבטיחה לכם קליפ מושקע ומקצועי. אולפני סאן וידאו ממוקמים בל אביב במתחם חדיש ומפואר, החברה מספקת חבילה שלמה של שירותי הפקות לטלוויזיה, לקולנוע ולהפקות נוספות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf