הפנינה הקולינרית בתל אביב היא בכלל לא מסעדה

הפנינה הקולינרית בתל אביב היא בכלל לא מסעדה

בדרום תל אביב, ממש מול אצטדיון בלומפילד, שוכנת לה פנינה קולינרית מהסוג שלא נתקלים בו כל יום. חומרי גלם טריים, הקפדה על הפרטים הכי קטנים והכל בניצוחו של האחד והיחיד – יונתן רושפלד. עד כאן בטח כבר התחלתם לחפש בגוגל למתי אפשר להזמין מקום, אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם שבכלל לא מדובר במסעדה – מדובר באולם חתונות.

כשחוויית האירוח בחתונה נראית כמו מסעדת שף

הריי הוא אולם אירועים בתל אביב שמציע חוויה קולינרית יוצאת דופן לאורחים. תמצאו כאן מנות שמזכירות יותר מסעדת שף מאשר מקום לאירועים. ברי משתמשים בחומרי הגלם הטריים ביותר שניתן למצוא בשוק, כוס היין תותאם באופן מושלם ליין שזה עתה נמזג עבורכם והמנות האלגנטיות שיוגשו בצורה מדויקת, לא מתחכמת, יביאו לכך שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליהן גם שנים אחר כך, מניסיון. הצוות שנותן שירות בריי הוא מהצוותים המיומנים ביותר  בתחום האירועים עם תודעת שירות גבוהה בסטנדרטים שיותר מזכירים את אירופה מאשר ישראל. בראש ובראשונה עומד רונן,  זה שייתן לכם את התשובות לכל השאלות, הפתרונות לכל החששות והכלים להגשמת כל החלומות שלכם.

לזוגות שלא רוצים להתרחק מהבית

החוויה שהריי מציע מתחילה כבר בנסיעה למקום, כי אין כמו להישאר בתל אביב. ההגעה הנוחה למקום, בשילוב החניון הסמוך שמוצע לאורחים הופך את הריי לאולם חתונות שנמצא בלוקיישן מושלם. וזה לא רק המיקום, כשמגיעים לריי מגלים חלל אירופאי קלאסי, מעוצב בקווים נקיים, כזה שלא מתאמץ, בדיוק כמו הזוגות שמתחתנים בו.  המקום משתרע על פני 1300 מ״ר, בכניסה נמצאת  החצר הגדולה, מעליה מרפסת עם מדרגות אייקוניות, שמחברת בין החלל החיצוני לחלל הפנימי.

אז למי זה מתאים?

הריי מתאים לכל סוגי האירועים שרק תחלמו עליהם. החל מחתונות כמובן, דרך אירועי בר ובת מצווה, בריתות, חינה ועד לאירוע עסקי נוצץ או כנס  חשוב. הזוגות שמתחתנים בריי הם קודם כל משפחה, וכיאה למשפחה הם יזכו לליווי צמוד ואישי, ותמיד יקבלו את האקסטרה מייל שמגיע להם.  אין דבר שהזוגות של הריי מסוגלים לחלום והריי לא מסוגל לבצע. חולמים על חתונה בסגנון אוכל רחוב אסיאתי? קיבלתם. מפנטזים על בת מצווה עם הר של מקרונים ורודים והופעה של נועה קירל ומרגי? גם את זה יודעים לתת לכם בריי.

הדיטיילס שכדאי לכם לדעת

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהריי מעניין אתכם, ואם הריי מעניין אתכם – אלה הפרטים שאתם צריכים לדעת: המקום מציע מטבח שף כשר, ניתן לקיים בו אירועים החל מ-150 איש ועד 600 איש. הוא נמצא ברחוב הפלך 1 בתל אביב וממש לידו יש חניון לאורחי המקום. חוגגים אירוע בקרוב? אתם כבר יודעים לאן לפנות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf