העלמת כתמי פיגמנטציה בטכנולוגיית לייזר מתקדמת בפריסה ארצית

העלמת כתמי פיגמנטציה בטכנולוגיית לייזר מתקדמת בפריסה ארצית

כמעט כל מי שנחשף לשמש בצורה לא מבוקרת, עלול לסבול בשלב כזה או אחר של חייו מתופעה של כתמי פיגמנטציה. השמש האכזרית בארץ עלולה לגרום לכל אחד לכתמים כהים או בהירים באזור הפנים, הצוואר, המחשוף, הגב או כפות הידיים. כמו כן, כתמי פיגמנטציה עלולים להיווצר גם מסיבות הורמונליות, כמו למשל במקרה של נטילת גלולות למניעת הריון, טיפולי פוריות או הריון. בנוסף, פיגמנטציה עלולה להופיע בעקבות גורמים גנטיים או כתוצאה מגיל מבוגר. בכל מקרה, כדאי לדעת כי העלמת כתמי פיגמנטציה בטכנולוגיית לייזר מתקדמת, מספקת את הפתרון האידיאלי לכל אדם, בכל גוון עור וללא צורך בטיפולים חוזרים ונשנים. מרכזי אתר דוקטור חן הנמצאים בפריסה ארצית, מספקים את המכשירים המתקדמים ביותר, שיכולים להוביל לתוצאה מושלמת תוך 2-3 טיפולים בלבד.

כיצד מתבצעת העלמת כתמי פיגמנטציה בטכנולוגיית לייזר?

מדובר על השיטה המתקדמת והיעילה ביותר, אשר מאושרת על ידי ה- FDA ועומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של משרד הבריאות הישראלי. קרן הלייזר פוגעת בתאי הפיגמנט בזכות כמות המלנין הגבוהה שהם מכילים. כתוצאה מכך, הפיגמנטים נהרסים ולאחר מספר ימים מסולקים מהגוף בצורה טבעית. התוצאה הסופית היא רקמת עור חדשה ובריאה, בעלת מראה אחיד, צעיר ואסתטי יותר. כמובן שעוצמת קרן הלייזר מותאמת באופן אישי לכל מטופל, היות ויש צורך להתאים את העוצמה לעומק ולגודל כתם הפיגמנטציה. למעשה, קרן הלייזר יכולה לבצע שלושה סוגים שונים של פילינג- שטחי, בינוני או עמוק. כתוצאה מהטיפול, מזורז תהליך יצירת הקולגן, אשר מעניקים לעור מראה זוהר וחלק יותר.

מהן תופעות הלוואי של טיפול העלמת כתמי פיגמנטציה בטכנולוגיית לייזר?

הטיפול מותאם באופן אישי לכל מטופל, בהתאם לסוג הפיגמנטציה שלו. כמובן שככל שכתם הפיגמנטציה יהיה גדול או עמוק יותר, כך יהיה צורך להשתמש בקרן לייזר עוצמתית יותר. במהלך התהליך מתבצע קילוף של שכבת העור העליונה, על מנת לייצר התחדשות ולעודד ייצור תאי עור חדשים. לאחר הטיפול האזור צפוי להיות אדמומי, ולאחר מספר ימים עד שבועות העור אמור להתקלף ולהתחדש.

מדוע כדאי לבחור בטיפול העלמת כתמי פיגמנטציה בטכנולוגיית לייזר?

  • לעומת טיפולי פילינג כימי, טיפול בלייזר נעשה בצורה מבוקרת ומדויקת לחלוטין. הטיפול אינו גורם לתופעות לוואי מלבד אדמומיות קלה, הוא אינו מותיר צלקות או סימנים על העור.
  • טיפול בלייזר אינו כואב, המטופל יכול להרגיש תחושת חימום או צריבה קלה בלבד באזור הטיפול.
  • ניתן לבצע את הטיפול בכל ימות השנה, אך לאחר הטיפול חשוב למרוח קרם הגנה כדי למנוע כתמי פיגמנטציה חדשים.
  • הטיפול מתאים לכל סוגי וגווני העור.
  • אין צורך בטיפולים חוזרים ונשנים, היות וברוב הפעמים כבר לאחר 2 – 3 טיפולים מגיעים לתוצאות אידיאליות.
  • הטיפול מוביל לתוצאות מושלמות, הכוללות עור צעיר יותר, חלק יותר, זוהר יותר וכמובן בגוון אחיד.

לסיכום, מרכזי אתר דוקטור חן הנמצאים בפריסה ארצית, מספקים את הטכנולוגיה החדשה ביותר בתחום הסרת כתמי פיגמנטציה בלייזר. המרכזים משתמשים במכשירי הלייזר החדשים ביותר, כולל קנדלה, פלומר, סינרון ופוטונה, אשר מאפשרים להגיע לתוצאות אידיאליות במינימום טיפולים. כל מי שמעוניין לקבל ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות, מוזמן ליצור קשר לצורך קביעת תור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf