המקומיים – רמתגנים כותבים על רמתגנים

המקומיים – רמתגנים כותבים על רמתגנים

פינת המקומיים היא פינה שברגע שהציעו לי לכתוב במקומון ידעתי שאותה אכתוב. אני אוהבת לפרגן לעסקים בשכונה, אוהבת לרכוש בשכונה ולא לצאת לקניונים הגדולים רק אם אני ממש חייבת וכמעט הכל יש לנו פה. אז אני אוהבת לפרגן באופן כללי על דברים, מוצרים, עסקים, אנשים שאני אוהבת וכל דבר שעושה טוב.

אז עכשיו, אחרי הפוסט על ג'מילה אני רוצה להכיר לכם את  "לאפיס" חנות מיסטית, רוחנית והבעלים (ישראל) איש מקסים, שאני מכירה כבר שנים.

החנות יושבת על הגבול בין רמת גן לגבעתיים (ברחוב סירקין קרוב לכופר היישוב), בתור ילדה תמיד הצחיקו אותי הגבולות בין רמת גן, גבעתיים ותל אביב, גרתי ברחוב יד שלום, הוא צמוד לרחוב בן גוריון, שמצדו האחד הוא נחשב לגבעתיים ומצדו השני שייך לתחום רשות רמת גן.

15409589_10210690092562575_233105288_o

סבתי גרה ברחוב שממול יד שלום מעבר לבן גוריון, צמוד לרחוב גלבוע, בכל יום הלכתי את הדרך מבית הספר (מורדי הגטאות) עד לרחוב גלבוע בגבעתיים, שזה הצחיק אותי איך שאני חוצה כביש בצידו האחד אני ברמת גן ואופס אני בגבעתיים, אותו דבר בחיבור שבין כצנלסון ועמק הברכה שהופך לרחוב תל אביבי.

את ישראל הכרתי לפני עשר שנים, שנכנסתי לחנות במקרה ביום אחד נחמד טיילתי עם בני הבכור שהיה אז תינוק, במשך שנים אני עוסקת במודעות עצמית ובהתפתחות רוחנית, כשגיליתי את החנות הקסומה, הרגשתי שהגעתי למקום שפוי, לארץ המובטחת, החנות עם האנרגיות הכי חיוביות שיש, שמחתי בעיקר כי אין הרבה חנויות כאלו שאפשר גם לקנות ספרים, אבנים וכל מיני טובים.

ישראל הוא צאצא של המהר"ל מפראג, (מקובל והוגה דיעות יהודי דתי בתחילת העת החדשה) לישראל יש יכולות תקשור והוא מקבל אנשים לייעוץ (בתיאום מראש) בימי חמישי.

החנות היא חוויה בפני עצמה, רק לעמוד ולהתבונן בכל האבנים, לקבל אנרגיות, יש בה ספרים מעולם הרוח ועוד הרבה מתנות רוחניות ומילים טובות.

אני אחת לכמה זמן עוברת שם ונכנסת לקבל אנרגיות חיוביות.

התיקשורים ניתנים ללא תשלום – לאפיס – 03-6722415

תודה, מאיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf