המלצות למתנות לפסח לעובדים

המלצות למתנות לפסח לעובדים

חג פסח מתקרב? בתור מעסיקים יהיה עליכם לחשוב על מתנות לחג הפסח שאותן תרצו לתת לעובדים. העובדים מבחינתם יחכו לחג על מנת לקבל מכם מתנה מיוחדת במינה. בין המבחר הקיים יש כמה מתנות שיכולות להיות מעולות כמתנות לכבוד חג הפסח. החלטנו להרים את הכפפה כדי להציג לכם כמה אופציות של מתנות לעובדים. אחרי שתכירו את האופציות הקיימות, תוכלו לעשות את הבחירה שלדעתכם תהיה הכי מתאימה. כמובן שלכל עובד יכולה להתאים מתנה קצת אחרת, כזאת שתתאים להעדפות האישיות שלו. אם יש לכם התלבטויות תוכלו לתת לעובדים את האפשרות לבחור את המתנה הנכונה בשבילו. אך כל זאת רק אחרי שניסיתם לבחור עבורו את המתנה הנכונה.

מארז יין יוקרתי

אחת מהמצוות החשובות בחג פסח היא לשבת סביב שולחן הסדר ולשתות 4 כוסיות. על מנת שתוכלו לפנק את העובדים תוכלו להעניק לכם מארז יין יוקרתי ומיוחד במינו. יינות הם בחירה מצוינת, כולם אוהבים אותם וישמחו לקבל אותם. בשלב כזה או אחר יהיה שימוש במתנה אותה רכשתם עבור העובדים. בשונה ממתנות אחרות שעשויות להיות קצת פחות אפקטיביות לטווח הקצר או הרחוק. כאן אתם עושים בחירה שכל עובד שיש לכם ישמח לקבל אותה.

סט כלים מיוחד

חג הפסח הוא חג בו אנשים אוהבים להתחדש ולקנות דברים חדשים לבית שלהם. אם בא לכם לפנק את העובדים, תוכלו לקנות להם סט כלים מהודר לאירוח. גם אם הם אינם מארחים בחג הקרוב, יהיה להם שימוש בסט הכלים לאחר סיום החג. מצד שני אם הם מארחים מדובר על פתרון מעולה שחוסך את הצורך להוציא את הכלים הישנים. הביאו את עצמכם למצב בו אתם קונים לעובדים מתנות שמראות כי חשבתם על טובתם.

מזוודה לטיול הקרוב

מתנות לעובדים יכולות להיות כאלה שקשורות לחג הקרוב או כאלה שקשורות לעתיד. תוכלו לקנות לעובדים מזוודה לטיול שאליו הם מתכננים לצאת בזמן הקרוב. בין אם הם ירצו לצאת בחג הפסח או בכל חג אחר שאמור לבוא מיד לאחר מכן. מזוודה יוקרתית יכולה להיות דרך מעולה להראות לעובדים כי אתם חושבים על טובתם. כך שגם אם הם נעדרים מהעבודה לטובת טיול, טוב לעשות זאת עם מזוודה ברמה גבוהה.

סט מצעים להתחלה חדשה

החגים ביהדות מסמלים בין היתר התחלות חדשות בכל מיני מישורים. סט מצעים להתחלה חדשה זוהי בחירה נהדרת שיכולה להעביר בדיוק את המסר הזה. כמובן שמצעים למיטות זה לא דבר של מה בכך, תוכלו להעניק פתק החלפה יחד עם המתנה. עם זאת סט מצעים הוא משהו שתמיד צריך, בטח לקראת חג שבו הניקיון והסדר זה עניין מהותי. עם סט מצעים חדש יהיה אפשר להרגיש את ניחוחות החג בצורה אידיאלית. עם כניסת החג העובדים יחליפו את המצעים הישנים במצעים חדשים שאותם קניתם עבורם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf