המדריך לקניית טבעת אירוסין זהב אדום

המדריך לקניית טבעת אירוסין זהב אדום

טבעות אירוסין לרוב מגיעות בגווני זהב לבן או צהוב, אך למי שלא מכיר יש גוון נוסף והוא הגוון האדום. במאמר זה תוכלו להכיר מהו הגוון האדום בזהב ולדעת האם הוא מתאים לבחחירת ליבכם.

איך יוצרים זהב אדום בטבעת אירוסין?

כאשר רוצים ליצור גוונים בזהב יש לעשות תהליך שנקרא סגסוגת. כאשר יוצרים סגסוגת למעשה מערבבים את מתכת הזהב ביחד אם מתכות נוספות. כדי ליצור את הגוון האדום בתכשיט הזהב או טבעת האירוסין, מערבבים אותו עם נחושת. הנחושת היא זו שמקנה לזהב את הגוון ורדרד אדום שלה. זהו גוון מאוד מיוחד, דומה לוורוד עתיק ובארץ לא תראו הרבה נשים שעונדות טבעת אירוסין בגוון זה.

פופולאריות הזהב האדום בארץ ובעולם

תכשיטים בגוון זהב אדום אינן פופלאריות במיוחד בארץ, כמעט ולא תראו אותו על נשים ישראליות, אך באירופה הוא נחשב לטרנד אופנתי מאוד חזק. הגוון האדום דומה יותר לסוג של ורוד עתיק יפייפה אשר מקנה לטבעת מראה עדין במיוחד הוא משתלב נהדר עם אבנים ויהלומים והוא גוון מיוחד מאוד מי שמחפשת תכשיטים וטבעות בגוון זה, לרוב אוהבת עיצוב מיוחד ועדין.

האם טבעת אירוסין בגוון זהב אדום תתאים לבת הזוג?

כמו שכבר אמרנו זהב אדום הוא גוון מאוד מיוחד אשר פחות רווח בארצנו הקטנטונת. סביר להניח שאם בחירת ליבכם אוהבת את הגוון האדום אתם תדעו מכך זוהי אינה בחירה רגילה ופופולארית וכלן סביר שאתם תראו עליה תכשיטים נוספים בגוון הזה. בנוסף ניתן לעיתים לראות את גוון הזהב אדום משתלב יחד עם שני גווני הזהב הנוספים ואז המראה הוא מיוחד במינו. ניתן לראות את השילוב הזה גם בשרשראות, גם בצמידים ועגילים וכמובן טבעת אירוסין.

האם יש שוני במחיר של זהב אדום?

גוונים שונים במתכת הזהב אינם מייקרים את מחיר הטבעת. עלות הטבעת לרוב נקבעת על-פי משקל הזהב ונתוני היהלומים, כך שאתם יכולים למעשה לבחור או לעצב טבעת אירוסין בזהב אדום מבלי לשלם יותר ממה שהייתם משלמים לו הייתם קונים טבעת בגוון זהב לבן או צהוב. טבעות מרהיבות ויפות ניתן למצוא במחירים מגוונים. מראה יוקרתי של טבעת אירוסין איכותית לא תמיד מעיד על עלות גבוהה מאוד, הרבה תלוי בעיצוב של חישוק הטבעת, המבנה עליו יושב היהלום, גוון הצבע ואיכות העיצוב עצמו, כך שכל אחת יכולה לקבל טבעת אירוסין זולה אך מרשימה במראה יוקרתי ומרהיב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf