המדריך למעצב השיער לתחילת הדרך

המדריך למעצב השיער לתחילת הדרך

הרבה אנשים וגם נשים שעוסקים בתחום הזה של עיצוב שיער, יכולים להעיד כי כבר מגיל צעיר ממש הם נמשכו ממש לתחום. כל ילד וילדה עם שיער שופע היה עבורם אובייקט לדמיון ולעיתים גם להתנסות. לעצמם הם גם גיוונו כל הזמן ובכל יום יצאו עם עיצוב שונה לבית הספר. שלא לדבר על גיל ההתבגרות והנערות, אז הדמיון התעצם כפליים והביצועים כמובן עלו ברמה. השאלה היא אם משם כבר אפשר מיד להיכנס לתחום הזה של עיצוב שיער?

אז האמת היא שזה לא הולך כך. נכון שמעצב שיער צריך ואפילו חייב את הכישורים הבסיסיים הללו של יכולת לעצב שיער אך מכאן ועד עבודה בפועל הדרך ארוכה. כי כמו בכל תחום, גם כאן יש כללים, יש חומרים שצריך ללמוד אותם, יש מעט ביולוגיה שצריך לדעת בכל מה שקשור לשיער, סוגי שיער והטיפול הכי נכון בכל אחד מהם ובקיצור, אפשר לומר כי בהחלט מדובר בתורה שלמה.

לומדים עיצוב שיער

אז יש אפשרות לרכוש קורס מיוחד לעיצוב שיער כאשר כך לומדים את כל התחום הזה בצורה הכי מסודרת והכי ברורה. בקורס מקבל התלמיד את כל המידע הרלוונטי כאשר הוא יכול להבין טוב יותר איך להתייחס לשיער וכיצד לגשת לכל סוג של ואופי של שיער. הוא גם לומד להתאים את העיצוב או את התסרוקת שהכי יהלמו את הלקוח שנמצא מולו.

יש כאלה שילמדו מתוך עבודה מעשית בשטח. הם יחברו אל ספר או מעצב שיער מומחה ופשוט יעבדו יחד אתו. על הדרך הם ירכשו הרבה מאוד פרקטיקה, הם יבינו טוב יותר איך מתאימים לכל אחד את העיצוב הכי מתאים לו וכיצד הופכים את עיצוב השיער לעמיד במיוחד כאשר מדובר בעיצוב השיער לקראת אירועים.

מדובר למשעה בסוג של סטאז' כשמשם יוכל מעצב השיער שלנו לצאת לדרך עצמאית.

פותחים מספרה

אז למדתם, התנסיתם, התמקצעתם והנה הגיע הזמן לפתוח סוף סוף עסק משלכם.

כאן עליכם לשים לב לכמה וכמה דברים.

ראשית יהיה עליכם לדאוג לכל הציוד הנדרש לצורך מילוי תפקידכם. יהיה עליכם לרכוש רהיטים המיועדים למספרות, אביזרים למספרות שזה כולל את כל הציוד והכלים המשמשים את הספר בעבודתו וכל מה שיעשה את העבודה שלו למקצועית, מהירה ויעילה.

חשוב להבין כי חלק משמעותי ביותר מההצלחה של הספר נעוץ בבחירה הנכונה בכלים, בהקפדה על איכויות, בבחירה חכמה ונכונה של כל אביזר וכל מרכיב כאשר זה מה שיוביל בסופו של דבר לתוצאות מוצלחות יותר בעבודה שלו.

נוסף על כך, היופי והעיצוב של המספרה הינם משמעותיים אף הם למען חווית הלקוח. לקוחות מסתכלים הרבה על המראה החיצוני של המספרה ואם היא משדרת נינוחות, יוקרה, יופי, ניקיון ואסתטיקה גבוהה, זה כבר יעשה חלק גדול מהעבודה של השיווק.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf