המדריך לבחירת אינסטלטור באזור מגוריכם

המדריך לבחירת אינסטלטור באזור מגוריכם

זה אף פעם לא נעים לראות בית מוצף או לגלות שהמים בכיור לא יורדים. אם גיליתם תקלה בצנרת או שלחץ המים חלש, רציתם התקנה של ניאגרה סמויה או החלפה של ברז, תצטרכו להזמין אינסטלטור. הדבר המתבקש הוא להזמין איש מקצוע שפועל באזור מגוריכם. המדריך שלפניכם יעזור לבחור היטב ונכון.

מקצועיות עם וותק

אם התקלה היא בסיסית יחסית, למשל ברז רגיל שמטפטף, לא חייבים להזמין אינסטלטור עם וותק של עשר או עשרים שנה. אבל כאשר מדובר בתקלה יותר מורכבת וכאשר חשוב לכם ביצוע מדויק, לא מתפשרים על מקצועיות עם וותק. לכן, לפני שאתם מתקשרים להזמין אינסטלטור ברמת גן או בכל מקום אחר, בררו לגבי המקצועיות. גלשו לאתר של האינסטלטור שאתם מבררים לגביו, ובדקו ממתי הוא בתחום, כמה שנים הוא עובד, אילו סוגים תיקונים ושירותים הוא מציע. אפשר לבדוק דברים כאלה גם בעזרת פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות, שבהם פועלים חלק מהאינסטלטורים המובילים.

זמינות להגעה מהירה

לצורך בחירת אינסטלטור, שימו לב לעוד דבר חשוב: הזמינות. אם כרגע האמבטיה מוצפת או שהמים באסלה לא יורדים, זה לא ממש משנה לכם שמצאתם איש מקצוע וותיק, שיהיה פנוי בחודש הבא. אתם צריכים תיקון ואתם צריכים אותו כמה שיותר מהר. לכן, אחת השאלות הראשונות שלכם היא, מתי יוכלו להגיע אליכם. חלק מהאינסטלטורים המקצועיים יוכלו להגיע אליכם מהר מאחרים. זאת ועוד, ישנם כאלה שמעניקים שירות מסביב לשעון (עשרים וארבע שעות ביממה). יתר על כן, ישנם אנשי מקצוע שיגיעו לקריאות דחופות, אפילו בשבת או בחג.

שקיפות במחיר וגישה ישרה

אף אחד לא רוצה לגשש באפלה לגבי מחירי תיקון ושירות. סימן טוב לכך שאתם בוחרים נכון, זה שנוקטים בגישה שקופה וישרה. איש מקצוע אמין ישמח לקבל מכם מראש את הפרטים העיקריים לגבי סוג הבעיה, התקלה או השירות שאתם צריכים. הקפידו לציין מראש למשל האם אתם צריכים תיקון בניאגרה סמויה או בניאגרה רגילה, האם הצנרת אצלכם בבית מהסוג הישן (מברזל) או מהסוג החדש (מפלסטיק) וכדומה. ניתן במקרה הצורך אף לשלוח צילום כדי שהדברים יהיו ברורים. עדיף לבחור אנשי מקצוע שהגישה שלהם היא קודם כל הוגנות, שקיפות ויושר מול כל לקוח.

אחריות והמלצות

לצורך בחירה חכמה של אינסטלטור באזור מגוריכם, כדאי לחפש המלצות. את ההמלצות אתם יכולים לקבל משכנים או ידידים או להיעזר ברשתות חברתיות. איש מקצוע שזוכה למילים חמות מהרבה לקוחות, בהחלט ראוי לבחור בו. במידת האפשר, חפשו המלצות הרלוונטיות למקרה שעל הפרק. לדוגמא, אם אתם רוצים מישהו שיתקין ברזים בכל הדירה, חפשו המלצות על החלפת ברזים. אם אתם רוצים בדיקת נזילות ללא הרס, חפשו אינסטלטור שמקבל המלצות באיתור נזילות.

כמו כן, העדיפו איש מקצוע שלא רק מבצע את העבודה והולך לדרכו. העדיפו את מי שמעניק אחריות על התיקון. כלומר, במידה והבעיה תחזור בתוך פרק זמן מסוים, הוא יגיע שוב ללא תוספת מחיר. בשורה התחתונה, העדיפו שירותי אינסטלציה 24 שעות בשילוב איכות ואמינות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf