הלבנת שיניים באמצעות חיפוי חרסינה

הלבנת שיניים באמצעות חיפוי חרסינה

ישנן סיבות אפשריות רבות לכך שהשיניים שלכם אינן לבנות כמו שהייתם רוצים שתהיינה – הנטייה הגנטית שלכם, גילכם, תרופות שאתם נוטלים, צריכת-יתר של פלואוריד, סוגים שונים של משקאות ומזונות (וגם תבלינים), עישון, טיפולי שיניים שעברתם, מחלות, טראומות פיזיות לשן ועוד. לכאורה, רפואת השיניים האסתטית המתקדמת של השנים האחרונות מציעה דרכי הלבנת שיניים בטכנולוגיות ובגישות שונות. הבעיה היא, שבמרבית מהמצבים שהבאנו, כל גישות הלבנת השיניים הקונבנציונליות אינן יעילות, כך שעד לפני מספר שנים, לרפואת השיניים לא היה פתרון מתאים לטיפול בהם, ובעלי השיניים המוכתמות והלא לבנות נאלצו לקבל את רוע הגזרה ולחיות איתה לאורך כל חייהם.

ציפוי שיניים בחרסינה – הדור הבא של טיפולי אורתודנטיה למבוגרים

ראשית, הבהרה – טיפולי ציפוי שיניים בחרסינה אינם טיפולים רפואיים והם אינם פותרים בעיות רפואיות בשן או בשיניים המטופלות. זהו טיפול אסתטי שמטרתו היא שיפור מראה השיניים והפה, הענקת חיוך אטרקטיבי ואסתטי למטופל והשבת בטחונו העצמי. כך שגם אם לא מדובר בטיפול מציל חיים, עבור כל מי שנאלץ לחייך בפה סגור, להסתיר את פיו בידו בעת שהוא צוחק או חש בחוסר יכולת להשתרר ולהתנהל בצורה טבעית בחברת אנשים, מדובר בטיפול המביא לשיפור דרמטי באיכות החיים.

חיפוי שיניים בחרסינה

ציפוי החרסינה המודבק על השן, הוא, למעשה, קליפת חרסינה דקיקה אשר עובייה הוא פחות מחצי מ"מ, אשר מודבק לחלקה הקדמי של השן ויוצר חיפוי אסתטי, אחיד בצבעו ועמיד בהרבה יותר מהשן המקורית שמתחתיו. בשל השיטה בה מבוצע הטיפול, את החיפוי ניתן לבצע לשן בודדת, למספר שיניים או לכל השיניים, על פי העדפת המטופל/ת ומצב השיניים.

הלבנת השיניים באמצעות ציפויין במרפאת ד"ר זיידמן

טיפול חיפוי השיניים במרפאתנו מבוצע ללא הרדמה כללית, או, אפילו, ללא צורך בהרדמה מקומית. הטיפול מבוצע ללא צורך בקדיחה בשיניים או שיוף מסיבי שלהן (בניגוד להכנה להרכבת כתר, למשל), והכי חשוב – ללא כאב! ציפויי החרסינה של למינט וינירס (סוג חזיתיות החרסינה בו אנחנו עושים שימוש) הינם ציפויים איכותיים ובעלי עמידות גבוהה לשחיקה ולהכתמה. כתמי תבלינים, ניקוטין, קפה, קולה, מיצי פירות וכל שאר החומרים המכתימים המוכרים, אינם פוגעים בהם, כך שהשיניים שלכם תישארנה צחורות ואסתטיות למשך שנים רבות.

בשתי פגישות לא ארוכות אתם יכולים לזכות בשיניים צחורות ולבנות, שתהפוכנה את החיוך שלכם לאסתטי ואתכם – למשוחררים ובטוחים בעצמכם בהרבה יותר!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf