הכל על הקשר בין אינטואיציה וטיפוח

הכל על הקשר בין אינטואיציה וטיפוח

שיגרת הטיפוח האמתית שלי וגם כמה מילים על הקשבה לתחושת בטן/אהובי בצלאל גלפנד

בשנות השמונים המשפחה שלי הייתה מעצמת יופי ואימפריית חן (ואנחנו עדיין כאלה). גדלתי לצד שתי בנות דודות מוצלחות במיוחד. אחת השתתפה בתחרות מלכת היופי בימי הזוהר של התחרות והשנייה זכתה בתחרות מיס-אסיה עשרה ודגמנה ללנוון וסטנדל, הן לא היו רק יפות אלא גם וחכמות וטובות לב והן עדיין כאלה. אותי לעומת זאת עניינו דברים אחרים. מצד אחד העיסוק מסביב למראה ויופי הרתיע כי נכון לאותו זמן הנשיות שלי הייתה מאוד גולמית ומאידך לא יכולתי להתכחש למשיכה שלי ליופי וטיפוח וגם להבנה שזה חשוב לי. במשך שנים חיפשתי את המינון הנכון לשגרת טיפוח וסדרי העדיפויות שלי אבל לפני זה הייתי צריכה להבין שיגרת טיפוח מהי? ובכן, "אם אין לחם אין תורה",  למדתי שאישה לא יכולה באמת להיות יפה אם היא לא מזינה את עצמה מבפנים והיא לא יכולה להיות מוזנת אם היא לא מאוזנת.

היו מזונותיך תרופותיך ולא תרופותיך מזונך/ הרמב"ם

תזונה אהובי

מזון שווה הזנה ובשבילי לאכול עגבנייה זה הרבה יותר חשוב מלמרוח קרם לחות. ירקות ופרות מכילים

נוגדי חמצון שאף קרם אינו יכול להחליף. נכון לא תמיד יש לי זמן ללכת לירקן המועדף עליי ולקנות סל אורגני, אז אני קונה בסופר השכונתי העיקר מבחינתי זאת ההתמדה.

אני מתחילה את הבוקר בשתיית מיץ לימון מהול במים פושרים, עם הזמן מתרגלים לטעם ולתחושה הנקייה מבפנים שהמשקה הזה משרה. מגיל עשרים ושלוש אני מקפידה לשתות שתיים וחצי ליטר מים לפחות, אני לא יכולה להסביר את זה, אבל אחרי שנים המים קיבלו טעם מתוק ולא סתם הם נקראים השמפניה של הטבע. כמו כן, גיליתי שמוצרי חלב בקר גורמים לי להרגיש רע ועברתי לגבינות וחלב עיזים.

טיפ בונוס-מאז ומתמיד אני לא נחשפת לשמש ונוטלת ויטמינים בהתאם לצורך ומשתדלת לא לאכול אוכל מעובד אלא רק אוכל טרי ועונתי (אוכל מעובד-אוכל שעל גב האריזה שלו יש רשימה של יותר משני מרכיבים).

אתגר שבע הדקות-הפנים הם הראי לנשמה או מה שזה לא אומר בכל אופן הדברים הטובים בחיים באים בחינם כך אומרים. אין מן הנמנע שלא כך בטיפוח שלנו ואם לא בחינם אז הרבה פחות ממה שחושבים. בכל מה שקשור לטיפוח האישי שלי, בדומה ללבוש, אני בהחלט מעדיפה מינימליזם, להשקיע בהזנה פנימית ובקרמים כדי שכשאני מגיעה לשלב איפור בבוקר אני לא אשקיע בו יותר משבע דקות, כי אין לי יותר זמן מזה. מההיגיון הפשוט ואם נשים רבות best sellrs אני משתמשת במוצרים לאורך שנים וגם כאלה שהן משתמשות בזה וזה טוב להן, כנראה מדובר במוצר טוב.

סרום ,GIGI בין המוצרים שאני משתמשת בהם באופן קבוע: מים מיסלרים של גרנייר וסבון פנים של

וקרם Advanced night repair של אסתי לאודר, ובלילה Day wear matt וקרם יום Idealist

גם של אסתי לאודר. Advenced time zone night

באיפור:הפריימר מטאוריטים של גארלן, מייק אפ לומינוס סילק של ארמאני, ופודרת המטאוריטים של

גארלן, סומק בסטיק אסתי לאודר. עד היום נמנעתי מלהניח צליליות כי זה גזל ממני זמן רב מידי עד

שהגיעו הצליות קרם של מייבלין ועשו את זה מאוד נח נקי ועמיד, במסקרות אני כל פעם מגוונת,

ובאודמים כמו במייק-אפ אני מעדיפה את הגלוס העמיד של ארמאני כי הוא גם עמיד וגם מלחח ואת גוון

630 המפורסם של מייבלין.

מוצרים חדשים שהכנסתי לשיגרה שלי השנה- מסכות הפנים הפלאיות של גלואו ובושם אמבר מאסק,

ניחוח שנכדתה של אסתי לאודר AERIN,  עיצבה בהשראת הזיכרונותיה מסבתה.

אהובי איפור

לא לפחד משינוי-תבחרי בשינוי לפני שהשינוי יבחר בך

כל חיי הסתובבתי עם שיער ארוך וגולש, הוא היה חלק בלתי נפרד ממני ומאוד התגאתי בו אבל בשנים האחרונות הרגשתי שהגיע הזמן לשנות פאזה אבל נמנעתי כי חששתי. עד שלפני שנה אמרתי לספר שלי ״יאללה, תוריד עד עצמות הבריח״ הוא ניסה להניע אותי אבל הייתי נחושה בדעתי ובאמת אם כל נתח שיער שירד הרגשתי כמה שזה נכון לי וכמה שזה מגלם את מי שאני היום, מינימליזם זוכרים? הייתי זקוקה לשינוי הזה וחשבתי לעצמי איך לא עשיתי את זה כבר מזמן? זה לא משנה כי למדתי עוד.

משהו על עצמי

שיגרת טיפוח שלי- פעם בחודש טיפול אמפולה אצל הספר ופעם בשבועיים אני מושכת את השיער בשמן קוקוס ונשארת עם זה שלוש שעות ואחר-כך חופפת כרגיל והשיער מרגיש רך ונעים. אני שמחה לשתף בכל הפרטים האלה על עצמי וחשוב לי להדגיש שכל זה התגבש אצלי במשך שנים ארוכות של ניסוי וטעייה עד שהגעתי לשגרה המדויקת והנכונה לי. אני לא מקפידה על הכל כי מבחינתי שמונים אחוז, זה מאה אחוז וההקלה שבהשלמה שלא הכל הצריך להיות במקום ומושלם.

אהובי תזונה

תמיד פה בשבילכן

אהובי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf