היתרונות בניהול מלאי ממוחשב בעסק שלכם 

עבור בעלי עסקים רבים, הצורך בשיפור תמידי של ביצועי בית העסק הוא לא פחות מצורך חיוני שכן, רק בהינתן גדילה עקבית יהיה ניתן להבטיח את המשכיות בית העסק, אם כי לעיתים קרובות בשביל לקיים את הצורך הזה צריך לוודא כי בית העסק מתנהל בצורה יעילה יותר בכל הנוגע לניהול המלאי שלו. לשם כך, קיימים מספר פתרונות אשר מנגישים את ביצוע הדבר, כאשר אחד מהמובילים שבהם הוא פתרון מסוג תוכנת ERP הידועה גם בתור תוכנת ניהול מלאי. אז מהי בעצם תוכנת ERP, כיצד הדבר עובד ואיך הדבר יכול לתרום למען ביצועי בית העסק שלכם? על כך ועוד החלטנו להסביר לכם במהלך כתבה זו.

מה זו בעצם תוכנת ERP?

לפני שנבין את היתרונות של הוספת תוכנה לניהול מלאי אל ארגז הכלים שעומד לרשותכם, חשוב להבין בדיוק מהי תוכנת ERP . למעשה, תוכנה זו היא בעצם מערכת מתקדמת שמטרתה העיקרית היא לבצע תכנון יעיל יותר של כל משאבי הארגון, כלומר מדובר על מערכת מידע המשמשת בין היתר לעיבוד נתונים תוך כדי טיפול של כל צרכי עיבוד הנתונים הקשורים לניהול הארגון תחת מעטפת אחת.

אפשרויות של תוכנת ERP

  • מעקב אחר מלאי – על ידי השימוש במערכת ERP, יהיה ניתן לבדוק באופן שוטף את המצב באשר למלאי הקיים בכל רגע נתון, כאשר יהיה ניתן לראות נתונים אלו בזמן אמת ובצורה נגישה על ידי שימוש במכשיר הטלפון הנייד.
  • ניהול מחסנים – בין השימושים המרכזיים של תוכנת ERP ניתן למנות ניהול מחסנים יעיל יותר שכן, מדובר על מערכת שניתן לשלוט מרחוק על מחסני המלאי של בית העסק באמצעות השימוש בה.
  • קליטת הזמנות – עוד אפשרות נהדרת שניתן ליהנות ממנה בעת השימוש במערכת ERP היא האופציה של קליטת הזמנות ייבוא.

יתרונות של השימוש במערכת לניהול מלאי

  • שליטה מלאה – כאשר אתם משתמשים במערכת ERP, הדבר מעניק לכם שליטה מוחלטת על המידע והתהליכים השונים הקשורים לניהול הארגון, כאשר כל אלו עוברים סנכרון מלא אל הנתונים במערכת שלכם ובין המחלקות השונות. לדוגמא, האדם האחראי על ניהול המחסן שלכם יוכל לקבל הזמנות חדשות במערכת ובו זמנית לבדוק באופן פשוט למדי את הזמינות של אותם מוצרים במלאי החברה וכן גם היכן מוצרים אלו ממוקמים במחסן.
  • שליפת נתונים מהירה – מלבד האופן בו השימוש בתוכנת ERP מאפשר לכם לגשת אל כל הנתונים בצורה נגישה מאוד על מנת שתוכלו לייעל את כל ההזמנות שלכם, ראוי לציין כי מדובר גם על מערכת שמאפשרת לכם ליהנות מגישה מהירה בצורה יוצאת דופן אל נתונים שונים. לדוגמא, במקרים בהם לקוח מתעניין בסטטוס של המשלוח שלו, נציג הלקוחות שמטפל בו יכול לגשת במהירות אל כרטיסיית הלקוח שלו על מנת שזה יראה מתי ביצע את ההזמנה, מתי אותה הזמנה הועברה לשילוח והאם אותו שילוח כבר יצא אל הדרך – כך שהלקוחות שלכם יהנו משקיפות מלאה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf