היי, זאת שלי…. מפלגת העבודה? הסתדרות? בית יהודי בית חברתי? לא משנה…

היי, זאת שלי…. מפלגת העבודה? הסתדרות? בית יהודי בית חברתי? לא משנה…

אביהוא בן משה (בית היהודי) חבר לאחרונה, ביחד עם לסגנית יו"ר ועד ההורים העירוני איריס גרצמן אשר מכהנת במקביל גם כסגנית וכמ״מ יו״ר הועד הארצי בבנק הבינלאומי (מספר קדנציות) לח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) במרוץ שלה לראשות ההסתדרות.

בן משה פרסם בשבוע שעבר פוסט תחת הכותרת "שלי ואני לשרותכם ועזרתכם" בו מציין כי נענה באופן רשמי להצעתה של יחימוביץ' לעמוד בראש מפלגת "הבית החברתי" בבחירות להסתדרות במרחב רמת גן בני ברק ולהוביל אותה לניצחון.

בן משה ציין כי בחר בצעד זה "מתוך רצון להמשיך להשפיע ולשפר גם רווחתם של 14 אלף העובדים חברי ההסתדרות הנמצאים במרחב".

במערכת הפוליטית העירונית לא הביעו תמיהה על החבירה הלכאורה מוזרה לאור הקשר של בן משה עם נציגה של יחימוביץ' בעיר ועל רצונו להתקרב אל ועד ההורים העירוני. המהלך, מהווה סממן מובהק למהלכים עירוניים עתידיים מצדו, ככל הנראה מדובר במהלך פוליטי ארוך טווח של בן משה אשר חובר למפלגת העבודה כדי להכין את הקרקע להתמודדות בבחירות הקרובות לראשות העיר ולחבר אליו חברי הסתדרות תושבי העיר.

איריס גרצמן אשר חברה אל בן משה לטובת התמיכה ביחימוביץ', מזוהה עם ועד ההורים העירוני (לאחר שכיהנה שנים רבות כיו"ר ועד הורים בבית הספר עליות ומיד לאחר מכן בבית הספר אוהל שם) תתמודד מטעמה של יחימוביץ'  לראשות נעמת במרחב רמת גן – בני ברק. גרצמן ציינה, בפוסט מתוזמן לאחר הכרזת בן משה, שתתמודד יד ביד עם מר אביהוא בן משה, המתמודד מטעמה לראשות מרחב רמת גן- בני ברק, "אני קוראת לכולם – גברים ונשים, חברי ההסתדרות, תושבי רמת גן – בני ברק,  להצטרף לשלי, לאביהוא ואלי במסע הזה”  סיכמה גרצמן."

צילום מתוך פייסבוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf