החברה שתספק לכם ראשי דיו איכותיים במחיר מנצח

החברה שתספק לכם ראשי דיו איכותיים במחיר מנצח

כיום מדפסות נחשבות לפריט חובה כמעט בכל בית או משרד בישראל. רצוי להשקיע מחשבה בבחירת מדפסת משובחת שמתאימה לצרכים שלכם כמו כפפה ליד, אבל המאמצים שלכם ממש לא מסתכמים בכך. עליכם למצוא ראשי דיו שיבצעו את עבודתם נאמנה, במחיר נוח ככל שניתן (כי זהו למעשה "הכסף הגדול" בתחזוקת מדפסת). ענק הדיו תשמח לעמוד לשירותכם.

מבחר עצום של ראשי דיו

ענק הדיו שמה לה למטרה לספק ללקוחות ראשי דיו וטונרים, במחיר הזול ביותר שתמצאו בישראל. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים בתחום, עבור הדגמים השונים של ענקיות ההדפסה בעולם: Canon, HP, Brother, Epson, Samsung ואחרות. חשוב להדגיש שברוב המקרים הכרחי לבחור בראש דיו המתאים באופן מלא לדגם הנתון של המדפסת, מכיוון שחוסר התאמה עלול לפגוע בתוצאות שתקבלו או אפילו במדפסת עצמה.

על רקע העובדה שההוצאה על דיו היא לרוב אחת המשמעותיות בכל משרד, עם סכומים שיכולים להגיע לאלפי שקלים בחודש, ברור מדוע חשוב לשאוף למחיר נמוך ככל האפשר. ענק הדיו מציעה מחירים אטרקטיביים מאוד, בין השאר עקב ההתבססות על האינטרנט כזירת מכירה מרכזית, ודוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוחות. כתוצאה מכך כל המחירים באתר כוללים בתוכם מע"מ ומוצגים באופן ברור, בלי אותיות קטנות או מלכודות שונות.

מקורי, או תחליפי?

אחת השאלות העיקריות ביחס לראשי דיו היא האם מומלץ לרכוש מוצר מקורי, המיוצר על ידי יצרנית המדפסת או חברה הפועלת מטעמה, או שמא בדיו תחליפי: ראש דיו שאחראית לו חברה שאינה קשורה לגורם המייצר, אבל עשוי לבצע את אותה עבודה בדיוק.

בסופו של דבר, קשה להכריע מראש מה עדיף. לכל אדם יש את השיקולים שלו והתקציב שהוא מעוניין או רוצה להקדיש לרכישה של ראשי הדיו. מה שכן, בניגוד לתפיסה של חלק מהאנשים – טונרים וראשי דיו תואמים, אפילו אם הם לא מתאימים, לא יסבו נזק למדפסת. לכן השאלה העיקרית היא לגבי טיב ההדפסה, וגם כאן יש חדשות טובות.

בשנים האחרונות, עקב שיפור הטכנולוגיה והמכשור בתחום, איכות ראשי הדיו התואמים השתפרה במידה משמעותית. כיום הם בהחלט עשויים להציע את השילוב האופטימלי בין איכות גבוהה לבין מחיר אטרקטיבי, הנמוך לעיתים בעשרות אחוזים בהשוואה לראשי הדיו המקוריים. גם מהבחינה הזו, אתם יכולים להיות רגועים כשאתם פונים לענק הדיו. הסיבה היא שכל המוצרים המוצעים באתר, כולל כמובן ראשי הדיו התואמים, נבדקו מהיסוד באופן מוקפד.

אז איך מתחילים?

מיום הקמתה, ענק הדיו מיצבה עצמה כאחת החנויות הבולטות בישראל בתחום ההדפסה והמוצרים המתכלים. החברה מציעה חנות מקוונת בה ניתן להתרשם מהקטלוג הרחב ולבצע הזמנה מאובטחת ומהירה, בכל זמן ומכל מקום, בלחיצת כפתור. בעידן בו זמן שווה הרבה מאוד כסף, זהו יתרון משמעותי.

כמובן שאתם יכולים ליצור קשר עם החברה, במענה הטלפוני או דרך האתר, לקבלת מענה אנושי וייעוץ ראשוני בבחירת ראשי דיו עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf