הדרך הנכונה, החכמה והחסכונית להזמין חופשה בחו"ל

הדרך הנכונה, החכמה והחסכונית להזמין חופשה בחו"ל

למרות מצב התיירות בעולם בתקופת הקורונה שנראה כאילו לעולם לא ייגמר, בסוף נחזור לשגרה ועולם התיירות יחזור להיות פעיל ופופולרי כמו בעבר. לכן, כדאי לנצל את התקופה ולהתחיל ולתכנן דווקא עכשיו את החופשה הבאה שלכם.

תכנון מוקדם ומוקפד יוכל להוזיל רבות את עלות החופשה שלכם ולכן היום, בעזרת טיפים והמלצות מאתר https:www.metailimbaolam.com  (אתר "מטיילים בעולם") החלטנו להציג בפניכם כמה טיפים והמלצות חשובות שבעזרתם תוכלו להזמין את החופשה הטובה והחסכונית ביותר.

איפה תמצאו טיסות זולות?

ובכן, היום אנחנו כבר בעידן חדש של הזמנת תיירות וכבר לא צריך להתקשר לסוכן נסיעות ולקוות שהוא מציג לנו את המחיר הזול ביותר. את מקומו של סוכן התיירות, תפסו אתרי השוואות המחירים והטיסות הבינלאומיים שימצאו לכם את כל הקומבינציות האפשריות לטיסות.

למרות שישנם אתרי השוואות טיסות ישראלים, אם אתם רוצים למצוא את האתרים הטובים באמת, כדאי לבדוק את האתרים הבינלאומיים הגדולים והידועים כמו אתר סקייסקנר, אתר קייאק ואחרים.

איך עושים זאת? ובכן התהליך הוא די פשוט. כל מה שצריך לעשות הוא להזין את יעד הטיסה שלכם והתאריך המבוקש, ואותם מנועי חיפוש ענקיים יציגו בפניכם מגוון של קומבינציות שונות של כל חברות התעופה מכל העולם, מסווגים לפי מחיר, זמן טיסה, מספר עצירות וכו'.

כך למשל, תוכלו למצוא באתרים אלו טיסה הלוך של חברת תעופה אחת וטיסה חזור של חברת תעופה אחרת. לפעמים אפשר למצוא אפילו טיסות משולבות של למעלה משתי חברות תעופה עם עצירות ביניים. בקיצור, בדרך זו תוכלו למצוא את האופציה האופטימלית להזמנת טיסות.

הזמנת מלונות בדרך הטובה ביותר

בדומה להזמנת טיסות, גם תהליך הזמנת המלונות עבר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות. גם כאן, את מקומם של סוכני הנסיעות ואפילו את מקומם של בעלי בתי המלון בעצמם, תפסו אתרי הזמנת המלונות הבינלאומיים הענקיים שכיום חולשים כמעט ללא עוררין על שוק המלונות בעולם.

ישנם שני אתרי ענק שאחראים כמעט על כל הזמנת המלונות בעולם – קבוצת אקספדיה וקבוצת בוקינג. שתי קבוצות אלו כוללות חברות ואתרים רבים שדרכם אפשר למצוא כל מלון בעולם. כבר אין צורך לפנות ישירות לבעל המלון. תוכלו להזמין וגם לתקשר באמצעות אותם אתרים בקלות ובמהירות ולמצוא את התאריכים הפנויים שלכם. אתרים אלו מציעים מידע מורחב על כל מלון כולל גלריית תמונות, המלצות גולשים שכבר ישנו בהם, תנאים והתנייות וכל מה שזקוק לכם לדעת כדי שתוכלו להזמין את המלון הטוב עבורכם.

אבל איך מוזילים את התקציב למלון? ובכן, לצד אתרי הענק האלו, קמו להן חברות נוספות שמטרתם היא השוואת מחירים בין האתרים השונים. כפי שהסברנו קודם, קבוצות התיירות בוקינג ואקספדיה כוללות הרבה מאוד אתרים כמו למשל בוקינג.קום, אגודה, הוטלס ועוד אתרים רבים. אתרי השוואות המחירים מרכזים את כל האתרים האלו שכוללים למעשה עשרות אתרים שונים, ועורכים ביניהם השוואת מחירים כדי להציג לגולשים את המחיר הזול ביותר לתאריך המבוקש.

האתרים הידועים והפופולריים ביותר שמבצעים השוואת מחירי מלונות הם אתר הוטלס קומביינד ואתר טריווגו שנחשבים לאתרי ענק בפני עצמם וזוכים לפופולריות עצומה בקרב הגולשים העולם כולל גולשים מישראל. אין ספק שהקפדה יתרה על כל ההמלצות שתיארנו כאן, יעניקו לכם את החופשה החכמה והזולה ביותר שתוכלו למצוא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf