הדברה נגד נמלים ברמת גן

הדברה נגד נמלים ברמת גן

נמלה היא בעל חיים שאפשר ללמוד ממנו המון. הנמלים חרוצות מאוד, מתאפיינות בעבודת צוות מעולה, יש להן שלל דרכים לתקשר זו עם זו ויכולות ארגון גבוהות, ועוד תכונה חיובית היא התכנון לטווח ארוך. אפילו בתנ"ך היא מוזכרת לטובה, בפסוק המפורסם מספר משלי: "לך אל נמלה עצל ראה דרכיה וחכם".

למרות כל זאת, אף אחד לא רוצה לארח אצלו בבית או בעסק נמלים. במקרה כזה, כל האיכויות החיוביות של הנמלים רק מגדילות את הנזק ולכן חשוב מאוד להזמין מיד חברה שמספקת שירותי הדברה ברמת גן – ורצוי חברה עם ניסיון רחב היקף.

איך מתבצעת הדברה נגד נמלים?

הדברת נמלים ברמת גן אפשרית בשתי דרכים: באמצעות ריסוס או ע"י פיתיונות רעילים.

ריסוס מונע נוכחות של נמלים בבית, והוא מתאים גם למקרים שבהם מיקום הקן ידוע ויש גישה אליו. הריסוס כולל חומרים שממיתים את הנמלים באופן מידי. הפיתיונות הרעילים שנראים כמו קפסולות זעירות במרקם של ג'ל מחסלים את המושבה באופן אפקטיבי מאוד – אבל נדרשת מעט סבלנות. דרך הפעולה של הפיתיונות היא פיזורם במקומות שבהם נצפו נמלים. הנמלים בטוחות שמדובר במזון – הקפסולות כוללות פחמימות או חלבונים שנמלים אוהבות – ומביאות אותו אל הקן. שם כל המושבה אוכלת את הפיתיונות ומחוסלת (כשגם הנמלים שלא טועמות מהחומר הרעיל לא יכולות להישאר ללא כל המושבה ועוזבות את המקום).

בחלק מהמקרים ההמלצה של מדבירים מיומנים כמו למשל הדברות מיכאל ובוריס תהיה לשלב בין שתי הגישות הנ"ל – למשל קודם לרסס כדי להפחית את כמות החרקים (כשיש ממש מכת נמלים) ולאחר מכן לפזר את הפיתיונות כדי להבטיח מענה מלא לבעיה.

הדברת נמלים אדומות

הדברה ברמת גן נגד נמלים אדומות – חרק שעלול גם לנשוך ואפילו להכאיב – מתבצעת בשעות בוקר מוקדמות. השיטה היא פיזור פיתיונות רעילים, באופן דומה להדברת הנמלים ה"רגילות". הפיתיונות יונחו מתחת לצמחים ומעליהם, בכל האזור שבו אותרו נמלי האש. ההנחיה לבעלי הבית שבחצר שלהם מתבצעת ההדברה היא להימנע מהשקיה ביום ההדברה, ביום שלמחרת וביומיים שלפני ההדברה – כדי שהפיתיונות יהיו אפקטיביים.

במקביל יתבצע גם ריסוס – כדי למנוע הגעת נמלים אדומות חדשות אל הקן שהתרוקן אחרי שכל הנמלים הקיימות חוסלו. בחלק מהמקרים יתבצע סבב נוסף של הנחת פיתיונות כעבור כשבועיים, כדי להשלים את המלאכה ולוודא שאף נמלה לא נשארת בשטח.

הנחיות מפורטות למניעת הופעת נמלים חדשות

הדברת נמלים ברמת גן הופכת את הבית לנקי מחרקים אלה למשך כשנה, ובהתאם גם מומלץ לבצע את ההדברה בתחילת כל קיץ או באביב – וכך להקדים למעשה תרופה למכה. בכל מקרה חברת הדברה מקצועית ורצינית תספק לכם גם טיפים למניעת הופעת נמלים וחרקים אחרים בהתאם למאפיינים הספציפיים אצלכם בבית או בעסק, וכך תבטיח לכם ראש שקט באמת.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf