האם כדאי לי ללמוד רפואה?

האם כדאי לי ללמוד רפואה?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה מה המקצוע שלנו בחיים. המקצוע שלנו מאפשר לנו להרוויח יפה, אך חשוב מכך הוא נותן לנו סיפוק וכך איכות החיים שלנו תודות לקריירה שלנו הרבה יותר גבוהה. לכן עולה השאלה במה לעבוד? אם כן אין ספק כי רפואה היא אחד המקצועות הטובים ביותר שיש. רופאים גם מרוויחים יפה מאוד אך הם גם מאוד מסופקים.

אך שימו לב אם אתם רוצים להיות רופא שיניים טוב באשקלון אתם חייבים להבין כי הדרך להגיע לשם היא קשה ומסובכת. אתם חייבים לזכור כי קשה מאוד להתקבל ללימודי רפואה ולא רק זאת אלא שהלימודים לרפואה הם מאוד ארוכים ומסובכים. לכן רק אם אתם באמת רוצים ואם יש לכם כוח וחשק לכו ללמוד רפואה, אנו מבטיחים לכם כי מחכה לכם קריירה מרתקת.

האם כדאי לי ללמוד רפואה בחו"ל?

עקב העובדה כי קשה מאוד להיות רופא שיניים טוב באשקלון וללמוד רפואה בארץ אנו חייבים לציין כי אפשר ללמוד רפואה בחו"ל. למשל ברומניה, איטליה, הונגריה, ארצות הברית ועוד מדינות אחרות ורבות. אך שימו לב לא הכול ורוד בלימודי רפואה בחו"ל.

אתם צריכים להבין כי יהיו לכם פערי שפה ולכן יש משמעות לשאלה האם אתם יודעים את השפה בארץ שבה אתם רוצים ללמוד. עליכם גם לקחת בחשבון כי העלויות בחו"ל יכולות להיות גבוהות מאוד יותר מישראל וזה גם משהו שיש לחשוב עליו. אך מנגד יש לזכור כי קל יותר להתקבל ללימודי רפואה בחו"ל וזה יתרון גדול שאי אפשר להתעלם ממנו או לבטלו בהינף יד.

רוצים להיות רופאים? אתם צריכים לקבל את ההחלטה הבאה

אם אתם מחליטים להיות רופאים אתם צריכים לקבל המון החלטות כמו איפה ללמוד או באיזה מסלול ללמוד. אך ללא ספק אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון זה איזה רופא להיות. האם להיות רופא שיניים? האם להיות רופא רגיל?

לצד זאת אתם צריכים גם להחליט על ההתמחות שלכם, האם להיות מנתח? האם להיות מנתח פלסטי? האם להיות אורתופד? ההחלטה הזאת תשפיע על הקריירה שלכם ותקבע במה תעבדו עד הפנסיה ולכן ההחלטה הזאת חשובה ביותר ואסור לזלזל בה. כדאי ללמוד כמה שיותר על ההתמחויות השונות וכך להחליט מה לעשות ובמה לעבוד והכי חשוב במה להתמחות.

הידעתם, כיום אפשר לעשות מסלול מהיר לרפואה

אי אפשר לדבר על לימודי רפואה בארץ מבלי להזכיר את העובדה כי כיום אפשר לעשות מסלול מהיר לרפואה כך שתוך מספר שנים בודדות אפשר להיות רופאים. אך שימו לב תנאי הקבלה למסלול הם קשים ולכן כלל לא בטוח שתצליחו להיכנס אליו. בחנו את הנושא ואז תחליטו איפה הכי כדאי לכם ללמוד רפואה.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf