האם גיזום עצים ברמת גן מחייב רישיון?

האם גיזום עצים ברמת גן מחייב רישיון?

הדבר האחרון שאזרח מן השורה רוצה זה לעבור על החוק. העניין הוא שבמדינת ישראל ביחס למדינות אחרות בעולם יש המון חוקים וכך יוצא כי רבים מאתנו לא מודעים בכלל לחוק ולא יודעים שאנו עוברים עליו. על רקע זה עולה השאלה האם גיזום עצים ברמת גן מחייב רישיון?

אם כן אם אתם רוצים לכרות את כל העץ אזי מאוד יתכן שאתם צריכים רישיון בשביל לבצע זאת. אם אתם רוצים רק להוריד כמה ענפים יתכן והחוק לא יחייב אתכם לקבל רישיון. הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות אם אתם רוצים לבצע גיזום עצים במרכז זה לפנות אל עורך דין ולהתייעץ עמו בנוגע לזה. כך תוכלו לגזום עצים ברמת גן בראש שקט ולא להיות מוטרדים שמא אתם עוברים על החוק.

האם כדאי להוריד לגמרי את העץ או רק חלקים ממנו?

לאחר שדיברנו על האספקטים החוקיים של גיזום עצים ברמת גן אנו רוצים לדבר על האסתטיקה של גיזום עצים. אם כן האם זה יפה יותר להוריד את כל העץ או רק חלקים ממנו? אתם צריכים להבין כי אין כאן תשובה אחת ויחידה.

יהיו מקרים בהם גיזום מלא של עצים ברמת גן יהיה עדיף ויהיו מקרים בהם גיזום חלקי יהיה עדיף. אם אתם לא יודעים מה להחליט כדאי לכם לפנות אל גנן והוא ייעץ לכם מה הכי יפה וכך תוודאו כי הסביבה שלכם יפה וכי אתם נוקטים בפעולה הטובה ביותר שיש בנוגע לגיזום עצים באזור שלכם.

האם כדאי לחתום על חוזה עם הגנן אשר גוזם את העצים?

אם אתם רוצים לבצע גיזום עצים ברמת גן אתם צריכים לפנות אל גנן אשר יבצע זאת. על רקע זאת עולה השאלה האם כאשר אני רוצה לבצע גיזום של עצים ברמת גן עם גנן מומחה כדאי לי לחתום על חוזה עם אותו גנן?

אם כן התשובה לשאלה זו היא שהדבר תלוי בעלויות העבודה שאתם רוצים שהגנן יבצע. אם העלות של העבודה תהיה רק אלף שקל אז ספק אם אתם צריכים לחתום על חוזה עם הגנן. אך נאמר כי העלות של הגיזום תהיה עשרים וחמש אלף ₪? במקרה כזה זה ברור כי כדאי לכם לחתום על חוזה עם הגנן וכך להבטיח כי הזכויות שלכם מוגנות גם במקרה של מחלוקת.

גיזום עצים ברמת גן – האם כל הגננים יכולים לגזום עצים?

עולה השאלה האם כל הגננים יכולים לבצע גיזום עצים ברמת גן? אם גיזום עצים במרכז מחייב למשל מנוף ואת זאת אין להרבה גננים. לכן ניתן לקבוע ללא ספק כי גיזום של עצים ברמת גן לא יכול להתבצע על ידי כל הגננים ואם אנו רוצים גנן בשביל גיזום אנו חייבים לוודא כי יש לו את היכולת לבצע את הגיזום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf