דנה מלכה – המפיקה שאתם חייבים להכיר

דנה מלכה – המפיקה שאתם חייבים להכיר

אחד התחומים שהתפתח בצורה דרסטית בשנים האחרונות הוא תחום ההפקה המוזיקלית , כניסת הפלטפורמות החברתיות כמו טיקטוק ו- יוטיוב לשורה הראשונה של "שואבי הזמן של האנושות" ,הגביר את הביקוש בתוכן מוזיקלי ועימו יותר ויותר יוצרי תוכן אשר חושקים בהפקת שיר , ובשביל להפיק שיר אנו צריכים – מפיק , או במקרה הזה מפיקה . כזו שתהפוך את החלום הלא ברור למשהו חי וקיים .

לאחרונה נתקלנו באחת כזו , אשר עונה לשם דנה מלכה – מפיקה מוכשרת שגם מסייעת בתהליך ההלחנה ובעצם מספקת מעטפת שלמה בדרך ליצירה המבוקשת .

דנה, בת 41 במקור מבירת הנגב – הלוא היא באר שבע , מתגוררת כעת ברמת גן .

את כל המתרחש בין כותלי האולפן שלה מבצעת דנה מהאולפן הביתי שבו עבדה גם עם שמות גדולים מתעשיית המוזיקה המקומית כמו מושיק עפיה, נועה קירל ואיתי לוי .

כבר בגיל צעיר ניתן היה לראות כי משהו במוזיקה מושך את דנה מעבר למשיכה רגילה , בהיותה בת 5 בלבד רשמו אותה הוריה לחוג אורגנית , בגיל ההתבגרות לקונסרבטוריון ומשם הדרך לפתיחת האולפן העצמאי נראתה הגיונית ומוצלחת אך כמו שהפתגם הידוע אומר "קשה באימונים – קל בקרב" , הדרך להצלחה נראתה רחוקה מאי פעם .

אין אמן\ית שלא יודעים כי בכדי להצליח האמן חייב להשיג את השיר המיוחד שיקפיץ את שמו מעלה , וכך בשנת 2016 לאחר לחץ מצד החברים והמשפחה , דנה כתבה את השיר "האהבה שלך ניצחה" לאיתי לוי , ומשם הכל היסטוריה .

באולפן של דנה ניתן למצוא מגוון רחב של הפקות והקלטות , החל משירי פופ , דרך שירי ארץ ישראל ועד הקלטות בר ובת מצווה .

דנה מציעה את שירותיה לכל זמר או זמרת אשר נמצאים כעת בדרכם להגיש את החלום, או כאלו אשר אוהבים לשיר לכיף בלבד , ולנו נותר רק לאחל הצלחה רבה והרבה הרבה מוזיקה טובה .

ניתן ליצור קשר עם דנה בטלפון: 054-6665675

קישורים לרשתות חברתיות של דנה מלכה:

לערוץ היו-טיוב של דנה :

https://www.youtube.com/channel/UCcu72okZCz2fqkV-x3zxS1Q

לדף הפייסבוק של דנה :

https://www.facebook.com/Dana.Malka.Music

לעמוד האינסטגרם של דנה :

https://www.instagram.com/danamalka_music/

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf